أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۹۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، حبیب الله شیرازی رییس هیئت فوتبال تهران می گوید قرارداد بیرانوند با پرسپولیس مشکل قانونی ندارد. او همچنین درباره انتقال احتمالی نفت از تهران صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید.

 

ظاهرا انتقال نفت قطعی شده است.

این تصمیم در سطح کلان گرفته شده و وزیر نفت این دستور را داده است، به هر حال ما در ماجرای انتقال پاس از تهران به همدان، پیکان به قزوین و سایپا به البرز تجربیات خوبی نداشتیم و اتفاقات تلخی رخ داد. نفت هم سابقه 66 ساله دارد و بازیکن ساز بوده، امیدواریم یک تهرانی این تیم را بخرد تا نفت از تهران خارج نشود.

قنبرزاده هم گفته که تصميم نهايي انتقال احتمالي نفت با وزارت ورزش است.

کمیسیون ماده 5 در این مورد تصمیم می گیرد، قنبرزاده می گوید این کمیسیون ورود کرده و باید تصمیم نهایی را هم بگیرد. قبلا بخشنامه ای از سوی نژاد فلاح تصویب شده بود که خروج تیم ها از استان ممنوع است و حتی همان زمان مواردی داشتیم که اقدام کردند ولی مخالفت شد، باید دید در این مورد موافقت می شود یا خیر.

بگذریم، در جریان هستید که فصل نقل و انتقالات چه زمانی آغاز می شود؟

فصل نقل  و انتقالات؟ نمی دانم، شما نمی دانید؟

ما که می دانیم خواستیم ببینیم شما در جریان هستید یا خیر.

فکر کنم بیست و پنجم آغاز  می شود.

قرارداد داخلی چقدر سندیت دارد؟

سندیتی ندارد، بازیکن حتی با وجود قرارداد داخلی می تواند با تیم های دیگر مذاکره کند و اگر پیشنهاد بالاتری داشت با پرداخت جریمه جدا شود.

یعنی بیرانوند می تواند از پرسپولیس جدا شود؟

موضوع بیرانوند و علیرضا منصوریان یک مقدار متفاوت است، آن ها یک بار فسخ یک طرفه کرده اند و با توجه به اینکه این قانون معلق شده، بیرانوند نمی تواند از پرسپولیس جدا شود ولی درباره وحید امیری و سایر بازیکنان نفت این فسخ یک طرفه نمی تواند اعمال شود، می دانید که قانون می گفت هرکسی کمتر از 50 درصد بگیرد می تواند جدا شود، این قانون را نصیرزاده تصویب کرده ولی باشگاه ها ضرر می کردند چون به نفع بازیکنان بود.

ولی باشگاهی که نمی تواند 50 درصد از قرارداد بازیکن را بدهد باید ضرر کند.

به هر حال باشگاه ها مشکلات عدیده مالی دارند و با جدایی بازیکنان برنامه های شان به هم می ریخت.

موضوع اصلی این است که الان تیم هایی مثل راه آهن که نتوانسته قرارداد بازیکنانش را پرداخت کند باید  تنبیه شود.

به هر حال این قانون معلق شده و باید در جلسات بعدی هیئت رییسه سازمان لیگ بررسی شود. البته همانطور که گفتم کاظمی نامه زده و گفته به جز بیرانوند و منصوریان سایر بازیکنان و مربیان نمی توانند فسخ کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها