أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۹۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
سپند امير سليماني گفت: در سريال «معماي شاه» نقش جواني‌هاي علم كه ميانسالي‌اش را پدرم بازي كرده است، بازي مي‌كنم.

به گزارش پایگاه 598، سپند اميرسليماني در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور كمرنگ خود در تلويزيون گفت:‌ توليد كار در تلويزيون خيلي كم شده و از زماني كه آقاي سرافراز مدير رسانه ملي شدند، تله فيلم‌ها را حذف كردند و سريال‌ها هم كه مناسبتي توليد شدند و در هر كدام تعداد محدودي بازيگر بازي كردند.حال دليل اين موضوع را نمي‌دانم كه به خاطر بودجه است و يا نه.

وي بيان داشت: اميدوارم كه با حضور مدير جديد سازمان صدا و سيما اتفاق‌هاي خوبي براي رسانه بيفتد و سريال‌هاي بيشتري ساخته و توليد شوند. اهل باند بازي نيستم اما اين را مطمئنم كه ما بازيگرها در اين مدت تعهدمان را به اين رسانه نشان داديم و با كمبود بودجه‌اش نيز كنار آمديم و الان همه‌مان به نوعي از تلويزيون طلبكاريم. از طرفي تمام درآمد ما از اين راه تامين مي‌شود و كار ديگري غير از بازيگري نداريم.

بازيگر سريال «درحاشيه 1» به كارگرداني مهران مديري درباره ساخت «در حاشيه3» گفت: فعلا خبري ندارم. بعد از اعلام مدير شبكه سه مبني بر ساخت فاز سه اين سريال، ديگر خبري نشد و نمي‌دانم كه قرار است ساخته شود و يا نه.

بازيگر جواني‌هاي نقش اسداله علم در سريال «معماي شاه» با اشاره به نقش خود در اين سريال نيز افزود: در اين سريال نقش جواني‌هاي علم كه ميانسالي‌اش را پدرم بازي كرده است،بازي مي‌كنم. هنوز نقشم در اين سريال به پايان نرسيده است و ضبط بخش‌هايي از بازي‌ام قرار است بزودي مقابل دوربين رود. بعد از اين سريال، فعلا كار تصويري خاصي بازي نكردم.

"مدتي است مشغول تمرين و بازي در نمايش «فراموش‌نامه» به كارگرداني سعيد اميرسليماني هستم.‌ اين نمايش، اثري كمدي درام، با مضمون وفاداري آدم‌ها به يكديگر است. آدم‌‌ها ممكن است همه چيز را در زندگي‌شان فراموش كنند اما مگر مي‌شود عشق را فراموش كرد؟"

اين بازيگر همچنين بيان داشت: در «فراموش‌نامه» سعيد اميرسليماني، الهام پاوه‌نژاد و من بازي مي‌كنيم. من نيز نقش سهراب را بازي مي‌كنم كه پرستار پدر هستم.

وي در پاسخ به اين سوال كه در جمع خانوادگي‌تان روي صحنه، عدم حضور كمند اميرسليماني به دليل بازي وي در سريال «پريا» است، نيز بيان داشت: به دليل خط روايي قصه اين اتفاق نيفتاد. اگر كمند اين نقش را بازي مي‌كرد باعث مي‌شد تا تماشاچي اتفاقاتي كه بين ما سه نفر مي‌افتد را به راحتي نپذيرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها