أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۷۹۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
در پي تلاش هزاران تظاهر كننده حامي مقتدي الصدر رهبر جريان صدر عراق براي ورود مجدد به منطقه امنيتي سبز بغداد نيورهاي امنيتي با شليك گلوله هاي پلاستيكي و گاز اشك آور با انها درگير شده اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، در پي تلاش هزاران تظاهر كننده حامي مقتدي الصدر رهبر جريان صدر عراق براي ورود مجدد به منطقه امنيتي سبز بغداد نيورهاي امنيتي با شليك گلوله هاي پلاستيكي و گاز اشك آور با انها درگير شده اند.

 
درگيري هاي شديد در بغداد+عكس و فيلم
 
بنابر اين گزارش، در درگيري هاي به وقوع پيوسته ميان تظاهركنندگان و نيروهاي امنيتي دهها تن زخمي شده اند. معترضان به فساد گسترده در ساختار نهادهاي دولتي و پارلمان عراق اعتراض دارند و خواستار بركناري و محاكمه مسئولان فاسد شده اند. روز گذشته حيدر العبادي نخست وزير عراق از تظاهر كنندگان خواسته بود با توجه به اشتغال نيروهاي امنيتي در جبهه هاي نبرد عليه داعش در فلوه از ايجاد ناآرامي در پشت چبهه و بي ثباتي سياسي تا پايان عمليات نظامي خودداري كنند. نيروهاي امنيتي عراق در منطقه سبز از زخمي شدن 15 تن از نيروهاي خود در درگيري با تظاهر كنندگان خبر داده اند.
 
درگيري هاي شديد در بغداد+عكس و فيلم
 
درگيري هاي شديد در بغداد+عكس و فيلم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
مقتدی صدر بجای جنگ قدرت برود با داعش بجنگد که کشورش را اشغال کرده و هموطنانش را داعش میکشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها