کد خبر: ۳۷۷۹۵۴
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
10 ماه پیش از این و در روزی که پرویز مظلومی به نشست هیأت‌مدیره استقلال رفت تا سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد هرگز نمی‌دانست روزی پایش برای ادامه همکاری روی لبه تیغ قرار می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، مظلومي در حضور مديران ارشد استقلال دو قول داد؛ اول اينكه سهميه ليگ قهرمانان آسيا را در سال اول بگيرد و دوم هواداراني را كه به واسطه دو فصل ناكامي از استاديوم فراري شده بودند به سكوها برگرداند. او اگرچه سهميه گرفت اما هنوز نمي‌داند قرارداد سال دومش ادامه پيدا مي‌كند و يا فسخ خواهد شد.


استقلالي كه مي‌توانست در ليگ برتر قهرمان شود با شكست برابر پرسپوليس و تراكتور از جام پانزدهم باز ماند تا برخي از اعضاي هيأت‌مديره به كارگرداني مقداد نجف‌نژاد خواهان بركناري او شوند. بهرام افشارزاده پاي مظلومي ايستاد و درست يا غلط اجازه نداد رئيس هيأت‌مديره حرفش به كرسي بنشيند.


مظلومي با تمام دلخوري و ناراحتي‌هايي كه از نجف‌نژاد و دو مسئول باشگاه دارد تمام فكر و ذهنش را معطوف به رويارويي با ذوب‌آهن اصفهان كرده است تا با قهرماني پاسخي محكم به منتقدانش بدهد.


سرمربي استقلال كه بعد از مصاحبه‌هاي نجف‌نژاد قصد مصاحبه و پاسخ دادن به اظهارات وي را داشت با اصرار نزديكانش از انجام اين مصاحبه دست كشيد البته نقش افشارزاده نيز در اين سكوت تأثيرگذار بود. مديرعامل استقلال ضمن حمايت قاطع از مظلومي از نجف‌نژاد انتقاد كرد و از هيأت‌مديره خواست تا پايان جام حذفي سكوت كرده و آرامش استقلال را بر هم نزنند.


شايد جالب باشد بدانيد برخي از نزديكان مظلومي پيشنهاد جالبي را به او داده‌اند؛ پيشنهادي كه معلوم نيست مورد قبول او قرار بگيرد. آنها اعتقاد دارند مظلومي برخلاف جرياني كه به راه افتاده نتايج خوبي گرفته و سومي ليگ برتر و رساندن آبي‌پوشان به فينال حذفي نتايج مطلوبي بوده است.


پيشنهاددهندگان از سرمربي استقلال خواسته‌اند در صورتي كه با آبي‌پوشان قهرمان جام‌حذفي شد استعفا داده و در مصاحبه‌اي تمام اتفاقات و حاشيه‌هايي را كه در طول فصل به وجود آمد را براي هواداران افشا كند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حاتم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
بابا این اقا بدرد استقلال نمیخوره این باید بر مس یا نفت ابادان جز مارو سکته بده کار دیگه ای بلد مگه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها