يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۹۵۹
زمان انتشار: ۱۷:۰۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
یک رسانه روسی گزارش کرد دوره قرضی سردار آزمون در روستوف به اتمام رسیده و باشگاه روبین‌کازان وی را احتمالا به تیمی دیگر واگذار خواهدکرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سایت ایزوسیتا در گزارشی عنوان کرد قرارداد چند بازیکن از جمله باستوس، مدافع آنگولاییف تیموتی مارگاس از گابن و حتی سردار آزمون،‌مهاجم قرضی از روبین کازان به اتمام رسیده است.

این رسانه همچنین افزود با اتمام دوره حضور آزمون، مدیریت کازان این ستاره ایرانی را به تیمی دیگر واگذار خواهد کرد که در این میان امکان خرید حقوق انتقال وی توسط روستوفی‌ها وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها