يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۹۶۵
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
شاه ماهی ها نقل و انتقالات فردا به تهران می آیند تا مذاکرات خود با تیم های آینده شان را انجام بدهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر آنلاین، سروش رفیعی،شجاع خلیل زاده و بختیار رحمانی با هم قرار گذاشته اند تا فردا به تهران بیایند و مذاکراتی را به تیم های آینده خود داشته باشند.

 

شجاع خلیل زاده از پرسپولیس پیشنهاد دارد.خودش هم علاقه زیادی دارد تا به این تیم بپیوندد اما صبح امروز بود که عبدالله ویسی مصاحبه کرد و گفت که به این بازیکن نیاز دارد و به هیچ عنوان حاضر نیست تا او را از دست بدهد.

 

شجاع پس از پایان خدمت سربازی اش باید به سپاهان برگردد.این بازیکن هنوز با این باشگاه قرارداد دارد.

 

سروش رفیعی هم تا آذرمان با تراکتورسازان قرارداد دارد و اگر قرار باشد به تیم  بپیوندد باید رضایت نامه اش را از تبریزی ها بگیرد.اتفاقی که با توجه به درخشش این بازیکن خیلی سخت است.

 

اما بختیار رحمانی که خیلی ها او را استقلالی می دانند هنوز تکلیف پیشنهادهایی که از قطر دارد مشخص نشده است.با این وجود این سه بازیکن در همان آخرین بازی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان با هواداران تراکتورسازی خداحافظی کردند و باید دید که در پایان فصل نقل و انتقالات در کدام تیم ها بازی خواهند کرد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها