امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۷۹۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، آنها با ادعاهاي عجيب و غريب به باشگاه‌ها ورود مي‌كنند و بعد بازيكنان درجه چندم خود را قالب مي‌كنند. در همين راستا شنيديم يكي از اين دلالان محترم (!) در گفت‌وگو با يكي از مسئولان باشگاه پرسپوليس مدعي شده كه مي‌تواند اشكان دژاگه را به اين تيم محبوب بياورد! طرف بحث را به مسائل سياسي كشانده و عنوان كرده كه قطري‌ها تمايلي به استفاده از بازيكنان ايراني ندارند و به احتمال زياد با همه آنان قطع همكاري خواهند كرد.


البته خدا را شكر اين مسئول پرسپوليسي كه آقاي دلال با او صحبت كرده، با مناسبات فوتبال به خوبي آشنايي داشته و به شوخي گفته است: «اگه مي‌توني اشكان رو بگير!»


اما با اين وجود اين افراد در لباس مدير برنامه، ايجنت و واسطه سعي مي‌كنند خودشان را به مديران باشگاهي نزديك كرده و با پيشنهادات دروغين و غيرواقعي به اهداف ديگر برسند. همه اين دروغ‌ها نيز در راستاي سوء استفاده از ناآگاهي مديران باشگاهي و فروش بازيكنان بي‌كيفيت است.


آقاي دلال در حالي ادعاي آوردن اشكان دژاگه به ايران را مطرح مي‌كند كه ستاره تيم ملي كشورمان از فولام انگليس به العربي قطر پيوست. هزينه قرارداد اشكان 9 ميليون پوند بوده كه 5 ميليون پوند آن به دژاگه و 4 ميليون پوند به فولام رسيد. البته منابع غيررسمي مي‌گويند العربي قطر براي خريد دژاگه 5 ميليون پوند به فولام پرداخت كرده است. همچنين اين هافبك ايراني دستمزدي معادل 4 ميليون پوند از تيم قطري دريافت كرده است. دژاگه درحالي با قرارداد 4 ساله به العربي پيوست كه پيشنهادات خوبي از ليگ برتر انگليس و بوندس‌ليگا داشت اما پيشنهاد مالي فوق‌العاده تيم قطري او را مجاب كرد به قطر برود.


حالا خودتان قضاوت كنيد؛ چرا بايد اشكان دژاگه به پرسپوليس بيايد؟ ستاره تيم ملي ايران هنوز 2 سال ديگر با العربي قطر قرارداد دارد. با احتساب هر پوند 5100 تومان، تصورش را بكنيد پرسپوليس تهران اگر بخواهد اشكان دژاگه را بخرد، بايد نصف بودجه سالانه خود - شايد هم بيشتر- را به او بدهد. آيا اين امكان وجود دارد؟ ما كه مي‌گوييم ادعاي دلال مورد نظر واهي است و پرسپوليسي‌ها بايد با حواسي جمع‌تر اجازه حضور چنين افرادي در نزديكي باشگاه را ندهند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها