يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۷۹۹۳
زمان انتشار: ۰۱:۱۴     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
تکرار پرسش از چرایی "بی‌دروپیکری" اصلاحات
یک فعال ضدانقلاب خارج‌نشین با انتشار تصویری از خود، توهین کم‌سابقه‌ای به اهل‌بیت(ع) کرده است؛ وی در دوران حضور خود در ایران خود را یک اصلاح‌طلب می‌نامید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، شادی صدر یک فعال سیاسی است که در سالیان اخیر در داخل کشور فعالیت سیاسی داشت و خود را مدافع حقوق بشر و به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌طلبان معرفی می‌کرد. او حمایت زیادی از فعالیت‌های سیاسی اصلاح‌طلبان داشته و حتی در زمان حضورش در داخل کشور و قبل از خروج، اقدام به تحصن به نفع برخی اصلاح‌طلبان کرده و خود را در جرگه اصلاح طلبان معرفی کرده بود. وی پس از خروج از کشور نیز، بارها از فعالیت‌های سیاسی اصلاح‌طلبان حمایت کرده است.

شادی صدر که پس از خروج از کشور کشف حجاب کرده، حالا عکسی از خودش منتشر کرده است که در آن به اهل‌بیت‌(ع) توهین علنی می‌کند. صدر در این عکس، روی یک با پوششی زننده بر روی کاناپه مزین به پرچم عزای امام حسین(ع) نشسته و ظرف مشروبی در دست دارد.

ماجرای توهین به اهل‌بیت(ع) و تکرار پرسش از چرایی

در سالیان اخیر، تعداد زیادی از چهره‌های مشهور و غیرمشهور که خود را اصلاح‌طلب می‌نامیدند به خارج از کشور رفته و با عضویت در رسانه‌های معاند نظام، یا کشف حجاب کرده و یا علیه نظام و اسلام فعالیت کرده‌اند.

ماجرای توهین به اهل‌بیت(ع) و تکرار پرسش از چرایی
کشف حجاب فریبا داودی مهاجر

در یکی از آخرین نمونه‌ها، فریبا داودی مهاجر عضو شناخته‌شده جبهه اصلاح‌طلب اندکی پس از خروج از کشور در مقابل دوربین یک شبکه معاند نظام، کشف حجاب کرد.

علاوه بر اینها، فاطمه حقیقت‌جو (نماینده اصلاح طلب مجلس ششم)، رجبعلی مزروعی (نماینده اصلاح طلب مجلس ششم و عضو جبهه منحله مشارکت)، عطاالله مهاجرانی (وزیر ارشاد اصلاحات)، علی اصغر رمضانپور (معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات)،  . . . از چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند که از کشور خارج شده و هم‌اکنون مشغول کار در رسانه‌ها و مراکز ضدایرانی و ضداسلامی هستند.

غیر از این چهره‌ها، تعداد قابل توجهی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب نیز از جمله اکبر گنجی،‌ نیک‌آهنگ کوثر، محمدجواد اکبرین، فرناز قاضی‌زاده، مسیح علی‌نژاد، علی افشاری، مسعود بهنود، محسن سازگارا و . . . از کشور خارج شده و هر کدام در نقطه‌ای از جهان در حال فعالیت ضدایرانی در شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های خبری معاند نظام هستند.

ماجرای توهین به اهل‌بیت(ع) و تکرار پرسش از چرایی
عطاالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات در تلویزیون رژیم سلطنتی انگلیس

بسیاری از منتقدان جریان اصلاح‌طلب پیش از این که چرا کسانی که کشور را خارج شده و در جمع اپوزیسیون قرار می‌گیرند، قریب به اتفاق‌شان سابقه حضور در جرگه اصلاح‌طلبان را دارند و چرا جبهه اصلاح‌طلبان به این میزان "بی‌ دَر و پیکر" است؟

برخی اصلاح‌طلبان نیز به این مسئله معترفند؛ یکی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب دستگیر شده در فتنه 88 می‌گوید: ما مشکل هویتی پیدا کرده ایم. هر فرد و جریان بی ریشه و بوته ای که لباس اپوزیسیون پوشید از او حمایت کردیم و نتیجه اش آن چه شد که نظام می خواست. ما شدیم عروس هزار داماد و هر که از گرد راه می رسد ما با او پیمان می‌بندیم.

ماجرای توهین به اهل‌بیت(ع) و تکرار پرسش از چرایی

حالا یک فعال سیاسی نزدیک به اصلاح‌طلبان و البته حامی آنها در محافل حقوقی، در اقدامی توهین آمیز با در دست داشتن شراب و نشستن در کنار پرچم سیدالشهدا(ع)، به اهل بیت(ع) اهانت کرده است، اهانتی که پیشتر نیز توسط اصلاح‌طلبان با درخواست تظاهرات علیه خدا (ابراهیم اصغرزاده)، قابل استناد نبودن احکام اسلامی و نفی وحی (عبدالکریم سروش)، اهانت به پیامبر اسلام (اکبر گنجی) و . . . مسبوق به سابقه بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
بزرگ افساد طلبا که خاتمی و کروبی و موسوی باشه از این نخاله ها چه توقعی هست؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها