يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۰۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
در صحن علنی مجلس؛
محمدرضا عارف پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست موقت مجلس دهم به علی لاریجانی تبریک گفت.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با دستور کار انتخاب هیات رئیسه موقت مجلس دهم آغاز شد.

دراین بین علی لاریجانی منتخب مردم قم و محمدرضا عارف منتخب مردم تهران برای کرسی ریاست به رقابت پرداختند که در نهایت علی لاریجانی حائز اکثریت آرای وکلای ملت شد.

پس از اعلام رسمی آرای بهارستان‌نشینان، محمدرضا عارف در صحن علنی به سمت صندلی علی لاریجانی رفت و با به آغوش گرفتن رئیس موقت مجلس دهم، ریاست وی را با مصافحه‌ای تبریک گفت.

منتخبان ملت هم هم پس از مشاهده تبریک عارف به لاریجانی، ضمن فرستادن صلواتی در صحن مجلس دست زدند.

برخی از منتخبان مجلس دهم هم پس از اعلام پیروزی علی لاریجانی به وی تبریک گفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
عارف اصلاح طلب کوچولویی است که حتی غرب روی آن حساب باز نمیکند.
فقط منجمد فکران داخلی این سالها هی عارف عارف میکنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها