يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۰۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
وزارت اطلاعات عربستان سعودی مدعی عدم جدیت طرف ایرانی در مذاکره پیرامون حضور زائران ایرانی در مراسم حج امسال شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک مقام وزارت اطلاعات عربستان سعودی امروز مدعی عدم جدیت طرف ایرانی در مذاکره پیرامون حضور زائران ایرانی در مراسم حج امسال شد.
 
«عبدل محسن الیاس ،» معاون وزارت اطلاعات عربستان سعودی در گفتگو با رویترز اعلام کرد ما شاهد عدم جدیت طرف ایرانی حاضر در مذاکرات  در جهت حصول توافق بودیم. این خود تلاش دیگر آنها برای سیاسی کردن حج  است.
 
رویترز در تحلیلی نوشت: هئیت ایرانی مذاکره کننده بدون توافقی  جهت حضور شهروندانش در مراسم حج  سال جاری  این کشور را ترک کرد و رسانههای سعودی آنرا دومین شکست کشور قدرتمند شیعه در حصول توافق نام نهادند.
 
 خبرگزاری رسمی عربستان سعودی نیز جمعه در این زمینه نوشت: هئیت ایرانی سحرگاه جمعه از عزم خود در بازگشت به ایران بدون امضای پیش نویس توافق خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها