يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۰۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، روزنامه ابولای پرتغال از استخدام سرمربی و دروازه‌بان طراز اول اروپایی توسط باشگاه ماریتیمو طی روزهای آینده خبر داد. ماریتیمو هفته گذشته قید همکاری با نلو وینگادا، سرمربی و روماین سالین، دروازه‌بانش را زد و چهار بازیکن دیگر را نیز در لیست مازاد خود قرار داد. کارلوس پریرا، رییس باشگاه ماریتیمو هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب سرمربی جدید را اتخاذ نکرده اما ظاهراً گزینه‌های غیرپرتغالی نیز موردنظر او هستند.

با توجه به جدایی روماین سالین فرانسوی دروازه‌بان جدیدی نیز جذب خواهد شد تا در کنار علیرضا حقیقی و کارول شانس خود را برای قرار گرفتن درون دروازه ماریتیمو آزمایش کند.

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ایرانی تیم ماریتیموی پرتغال چهار ماه قبل با امضای قراردادی 2/5 ساله از روبین‌کازان روسیه به این تیم پیوست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها