أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۰۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانك ورزش، فردا مسابقه فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور بین استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد شد.

این بازی، آخرین مسابقه باشگاهی این فصل در کشورمان است که تکلیف سومین سهمیه قطعی ایران در رقابتهای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را روشن می‌کند. درست به همین علت هم تراکتورسازی منتظر است تا ببیند آیا با پیروزی احتمالی استقلال در این مسابقه، می‌تواند به رقابتهای آسیایی صعود کند یا نه؟ اما اگر از سهمیه پلی‌آف صرف نظر کنیم، در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی اتفاق جالبی رخ می‌دهد و آن هم این است که سه سهمیه قطعی ایران در لیگ قهرمانان نسبت به سه سهمیه فصل گذشته کاملا متفاوت خواهد شد.

پارسال سه تیم سپاهان، تراکتورسازی و ذوب‌آهن نمایندگان ایران در آسیا بودند و امسال اگر استقلال قهرمان شود، این تیم در کنار پرسپولیس و استقلال صنعتی خوزستان صاحب سهمیه قطعی خواهند شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها