کد خبر: ۳۷۸۰۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از مسائل رخ داده قبل از بازی با استقلال در فینال جام حذفی، گفت: همه چیز دست به دست هم داده است تا ظاهرا یک تیم قهرمان شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن با استقلال در فینال جام حذفی، گفت: خوشحالم که قرار است در شهر شهید پرور بازی کنیم. امیدوارم در شان مردم اینجا بازی کنیم. مهم برای ما این است که برنده شویم.

وی افزود: با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی سنگین داشتیم، شاید از نظر بدنی در شرایط خوبی نباشیم. فقط توانستیم سه جلسه ریکاوری کنیم و کار تاکتیکی انجام ندادیم البته انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل استقلال و کسب جام قهرمانی داریم.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: مقابل تیم بزرگ و قابل احترامی بازی داریم. آنها هم قابلیت قهرمانی دارند ولی همه چیز به شرایط بازی بر می گردد و اینکه در نهایت کدام تیم از موقعیت هایش استفاده کند. تیمی که بتواند در فاز دفاعی خوب عمل کند و به حریف موقعیت ندهد، می تواند جام را ببرد.

گل محمدی در خصوص اینکه ذوب آهن شرایط مساوی با استقلال در فینال حذفی ندارد، خاطرنشان کرد: ما در این بازی میهمان هستیم.

وی درباره غیبت تعدادی از بازیکنان استقلال تاکید کرد: استقلال دو بازیکنش را ندارد ولی ما هم دو بازیکن مصدوم داریم. شرایط مهدی رجب زاده هم هنوز مشخص نیست. سعی کردیم بعد از بازی با العین روی شرایط روحی و روانی بازیکنان کار کنیم. از برنامه ریزی به وجود آمده ناراحتم. انتظار داشتم شرایط برای هر دو تیم خوب ایران یکسان باشد ولی عدالت برقرار نشد.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: متاسفانه بهانه هایی می آورند که برای ما قابل قبول نیست. از سوی دیگر در کمیته انضباطی هم اتفاقات دیگری افتاد. همه چیز دست به دست هم داده است تا ظاهرا یک تیم قهرمان شود ولی ما برای قهرمانی باید از سد تمام مشکلات بگذریم و با تمام وجود بازی کنیم. باید همه این اتفاقات را فراموش کنیم. بازی ۱۱ بازیکن مقابل ۱۱ بازیکن است. درست است شرایط جسمی بازیکنان ما خوب نیست ولی می جنگیم تا قهرمان شویم.

وی درباره اینکه آیا در صورت باخت مقابل استقلال، این مسائل را به عنوان دلایل باخت مطرح خواهد کرد، گفت: این عوامل بی تاثیر نیست. این زمین هم برای استقلال و هم برای ما یکسان است. دوستان زحمت کشیدند تا عصر امروز زمین درست شود و مشکل را حل کنند. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها