يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۱۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
این روزها خبرهای تازه‌ای از جدی‌ شدن احتمال پرسپولیسی‌ شدن دوباره سیدجلال به گوش می‌رسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، از روز گذشته این خبر دهان به دهان می‌چرخد که برانکو از تصمیمش برای عدم جذب سیدجلال کوتاه آمده و پرسپولیس از مدافع تیم ملی ایران خواسته برای نهایی کردن مذاکراتش به باشگاه برود. اتفاقی که برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند امروز می‌افتد و سیدجلال به احتمال فراوان در لیگ شانزدهم، یک بار دیگر با پیراهن پرسپولیس به میدان می‌رود.
 
البته حسینی که فصل گذشته توسط تیم آنالیز برنامه نود به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر انتخاب شد، چند پیشنهاد بسیار خوب دیگر از تیم‌های لیگ برتری از جمله استقلال و پیکان دارد اما کسی نیست که نداند اگر روند مذاکرات او با پرسپولیس جدی‌‌تر پیش برود، او قطعا حضور در تیم سابقش را به سایر پیشنهادات ترجیح خواهد داد. انتقالی که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات فراوان پرسپولیس در فاز دفاعی را مرتفع کند و هواداران این تیم را بیش از همیشه خوشحال کند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها