أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۱۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
مدافع سپاهان با مدیر این باشگاه بر سر جدایی از زردپوشان به طور لفظی درگیر شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، شجاع خلیل زاده نیم فصل با سپاهان قرارداد دارد و این در حالی است که باشگاه پرسپولیس خواهان این بازیکن است.

 

پرسپولیسی ها به خلیل زاده گفته اند اگر رضایت نامه اش را از سپاهان بگیرد با او قرارداد می بندند و به همین دلیل این مدافع به صرافت افتاده تا هر طور شده رضایت نامه اش را از سپاهان بگیرد.

 

شنیده می شود بر سر همین موضوع خلیل زاده روز گذشته با باقریان دچار درگیری لفظی شدیدی شده و به مدیر سپاهان گفته حتی اگر روی سکو بنشیند حاضر نیست برای سپاهان بازی کند!

 

البته قانونا وی نمی تواند اینگونه رفتار کند و سپاهانی ها حق دارند مطابق قرارداد، از وی استفاده کنند و بعید است این کارهای خلیل زاده منجر به دریافت رضایت نامه اش شود.

 



اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها