يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۱۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
دو بازیکن کلیدی این فصل استقلال و ذوب‌آهن بعد از فینال امشب از هم‌تیمی‌های خود خداحافظی می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، آخرین 90 دقیقه امید ابراهیمی با پیراهن استقلال  و کاوه رضایی با پیراهن ذوب‌آهن امشب در ورزشگاه خرمشهر و در جدال حساس فینال حذفی رقم خواهد خورد. دو بازیکنی که گفته می‌شود فصل آینده جزو لژیونرهای فوتبال ایران خواهند بود.


امید ابراهیمی بدون شک یکی از ستاره‌های اصلی خط میانی استقلال در فصل جاری بود، بازیکنی که عنوان بهترین گلزن تیمش را نیز یدک کشید و با دوندگی، جنگندگی و تعصب خاص خود نقش بسزایی در رقم خوردن سرنوشت این فصل ایفا کرد. امید که امید اول طرفداران استقلال در میانه زمین بود حالا انگیزه‌های زیادی دارد تا در شب خداحافظی‌اش خاطرات خوشی از خود برجای بگذارد. بخصوص که در غیاب مهره‌های محروم و کلیدی همه نگاه‌ها به او دوخته شده است.


کاوه رضایی هم درست همان وضعیتی را دارد که امید ابراهیمی در جمع استقلالی‌ها با آن روبه‌روست، امید خط اول ذوب‌آهن با اتمام قراردادش این روزها سوژه اصلی نقل و انتقالات محسوب می‌شود. گرچه احتمال حضورش در تیم‌های داخلی بسیار ضعیف است آن هم با پیشنهادات وسوسه‌انگیزی که از آن سوی آب‌های خلیج فارس به این بازیکن ارائه شده است. کاوه رضایی که از توانایی‌های خاصی برخوردار است امشب دوئل دیدنی با مدافعان استقلال خواهد داشت.

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها