أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۱۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
خبر عقد قرارداد با علی فرامرزی باعث واکنش های مختلفی شد و برخی ها جذب این بازیکن را با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب می شد را مورد انتقاد قرار دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، در آخرین ساعات روز گذشته خبری مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها با علی فرامرزی قرارداد امضا کردند منتشر شد که واکنش هایی را نیز در پی داشت. این بازیکن که علیرغم زیر 23 ساله بودن با توجه به حضور در تیم پدیده سهمیه لیگ برتری می شد می توانست پرسپولیسی ها را مشکل بزرگی برای جذب بازیکن مواجه کند که البته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره توضیحاتی ارائه داد.


پندار خمارلو در این باره به ورزش سه گفت: اینکه گفته می شود این بازیکن سهمیه لیگ برتری است و پرسپولیس آن را جذب کرده زمانی باید مورد بررسی قرار بگیرد که ما با این بازیکن قرارداد ببندیم وقتی قراردادی بسته نشده این حرفها هیچ پایه و اساسی ندارد.


با توجه به اینکه خبر عقد قرارداد پرسپولیس با این بازیکن در سایت رسمی باشگاه هم منتشر نشده، به نظر می رسد آنها قراردادی با فرامرزی امضا نکرده اند: ما با فرامرزی جلسه داشتیم. نشستیم و درباره مسائل مختلف صحبت کردیم اما هیچ یک از طرفین برگه و یا کاغذی مرتبط با همکاری دو جانبه را امضا نکردیم. در واقع فعلا فقط صحبت از این شده که آیا این بازیکن می تواند با باشگاه پرسپولس همکاری کند یا نه.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها