أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۱۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
وکیل تسخیری قاتل ستایش گفت: موکلم اقدام به گرفتن وکیل تعیینی کرده است و طبق قانون ماموریت بنده در این پرونده خاتمه پیدا کرده است.
به گزارش پایگاه 598، مرتضی یاوری وکیل تسخیری قاتل ستایش در خصوص زمان برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده گفت: روز گذشته به منظور پیگیری پرونده به دادگاه کیفری مراجعه کردم اما در حال حاضر زمان اولین جلسه دادگاه تعین نشده است.
 
او گفت: خانواده موکلم اقدام به گرفتن وکیل تعیینی کرده اند و طبق قانون وظیفه بنده در این پرونده خاتمه پیدا کرده است و وکیل جدید متهم با مراجعه به دادگاه اقدام به مطالعه پرونده کرده است.
 
وکیل تسخیری قاتل ستایش گفت: بر اساس قانون، زمانی که متهم اقدام به تعیین وکیل می کند، کار وکیل تسخیری در پرونده خاتمه پیدا می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها