يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۱۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، چند اتفاق مهم در روز شنبه اطراف باشگاه پرسپولیس را در این گزارش خبری کوتاه می خوانید:

 

برانكو در اروپا دنبال مهاجم مي‌گردد

 

در ليست برانكو كه در اختيار باشگاه پرسپوليس است، يك مهاجم خارجي قرار دارد. در حالي كه گفته مي‌شد اسم اين مهاجم ايوان كريستانوويچ است، شنيديم مرد كروات دنبال گزينه ديگري است. برانكو كه خوب مي‌داند حضور يك مهاجم گلزن در تركيب تيم هجومي‌اش خيلي مي‌تواند به او و تيمش كمك كند، در اروپا دنبال يك فوروارد چهارچوب‌شناس مي‌گردد. عزم مرد كروات وقتي براي خريد مهاجم خارجي جزم‌تر (!) از قبل شد كه جدايي مهدي طارمي از پرسپوليس قطعي شد.

 

توصيه پرسپوليسي‌ها به خالد شفيعي: مصاحبه بي‌مصاحبه!


ديروز نوشتيم خالد شفيعي، يكي از گزينه‌هاي پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات است كه چهارشنبه گذشته به دفتر باشگاه هم رفت و به توافقاتي رسيد. از آنجايي كه علي‌اكبر طاهري براي شركت در مراسم ختم يكي از نزديكان خود به شهرستان رفته بود، اين امكان به وجود نيامد تا خالد شفيعي با پرسپوليس قرارداد ببندد. ظاهراً پرسپوليسي‌ها پس از مذاكره و توافق ضمني با شفيعي به اين مدافع شيرازي توصيه كردند تا زماني كه قرارداد او به طور قطعي بسته نشده، با هيچ رسانه‌اي مصاحبه نكند!

 

تماس پرسپوليسي‌ها با عاليشاه


بدون كوچك‌ترين ترديدي اميد عاليشاه يكي از تأثيرگذارترين بازيكنان فصل پرسپوليس بود كه بيشترين پاس گل را نيز در اختيار همبازيانش گذاشت. قرارداد اين بازيكن مؤثر در پايان ليگ پانزدهم به اتمام رسيد و همين مسئله باعث گمانه‌زني‌هاي مختلف و شايعه‌سازي‌هاي پي‌درپي شد. با اين حال اميد عاليشاه به شمال كشور و شهر خود ساري رفت تا چند صباحي را به دور از هياهوي فوتبال سپري كند و...
در همين ارتباط شنيديم باشگاه پرسپوليس با اميد عاليشاه تماس گرفته تا در اولين فرصت به تهران بيايد و قراردادش را تمديد كند چرا كه برانكو روي ماندن او اصرار دارد.


در مورد اميد عاليشاه بد نيست اين نكته را يادآوري كنيم كه علي پروين اسطوره پرسپوليس او را بهترين بازيكن ايران مي‌داند. همچنین امروز این بازیکن اعلام کرده از ترکیه پیشنهاد دارد و قصد دارد برای مذاکره به این کشور سفر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها