أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۲۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل استفاده از پوشش نامناسب با حکمی از سوی کمیته اخلاق روبه رو خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل استفاده از پوشش نامناسب با حکمی از سوی کمیته اخلاق روبه رو خواهد شد. این بازیکن چندی قبل از البسه‌ای استفاده کرده بود که در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد و به همین دلیل برای ارایه توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد اما در زمان مقرر به این کمیته نرفت. 

 

عدم حضور مکانی در جلسه کمیته اخلاق موجب شد تا این کمیته تصمیم قطعی خود را اتخاذ کند و قرار است به زودی حکم آنها علیه سوشا صادر شود. عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در همین رابطه به کاپ گفت: «ظرف روزهای آینده رای خود درباره این بازیکن را صادر خواهیم کرد که این رای ربطی به پرونده قبلی مکانی که در جای دیگری مفتوح است ندارد و فقط به پوشش او و بی توجهی‌اش به دعوت کمیته اخلاق مرتبط می‌شود».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها