أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۲۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
از میان 39 ارز بین بانکی ارزش 31 ارز با کاهش قیمت روبرو شده‌اند که در این ارزش‌گذاری نزولی، ارزش پوند انگلیس، درهم امارات و یورو وجود دارد و این در حالی است که دلار آمریکا هیچگونه تغییر قیمتی را طی معاملات روزجاری به ثبت نرسانده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، ارزش 39 ارز در بازار بین بانکی در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شده است که ارزش تنها یک ارز گران شده است، ارزش فرانک سوئیس با رشد 1 ریالی به 30 هزار و 627 ریال رسیده است.

در کنار رشد فرانک سوئیس در بازار روزجاری ارزش 31 رشد همچون پوند انگلیس، درهم امارات و یورو روند نزولی به خود گرفته اند و این در حالی است که ارزش دلار آمریکا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار بین بانکی ارزش گذاری شده است.

قرمزپوشی بازار بین بانکی/ کاهش ارزش 31 ارز مبادلاتی + جدول قیمت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها