يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۳۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
مهاجم با سابقه استقلال این فرصت را داشت که در فینال جام حذفی توانایی خود را نشان بدهد اما این اتفاق نیفتاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، با شروع نیمه دوم وقت های اضافه بازی با ذوب آهن پرویز مظلومی سرمربی استقلال ترجیح داد آرش برهانی را وارد زمین بازی کند تا او بتواند با استفاده از تجربه اش تیمش را در بخش تهاجمی کمک کند اما این اتفاق نیفتاد. برهانی در دقایق پایانی در موقعیتی که خودش بود و رشید مظاهری با ضربه سری بی دقت توپ را به بالای دروازه زد تا بهترین فرصت استقلال برای قهرمانی در جام حذفی از دست برود.
 
اما این تمام ماجرا نیست چراکه برهانی طبق برنامه ریزی از قبل طراحی شده کادرفنی استقلال قرار بود ضربه پنالتی چهارم استقلال را بزند و یکی از دلایلی که مظلومی او را در نیمه دوم وقت های اضافه وارد زمین کرد همین بود. اما در اتفاقی عجیب مطع شدیم که برهانی حاضر به پنالتی زدن نشد و همین موضوع کادرفنی استقلال را ناچار کرد که این پنالتی حساس را به علیرضا رمضانی بدهد.

 
این اتفاق در حالی افتاد که انتظار می رفت برهانی با توجه به تجربه ای که دارد در آن موقعیت حساس پنالتی می زد و به تیمی که در آن سال ها بوده کمک می کرد. شاید اگر برهانی پنالتی را می زد و ضربه اش گل می شد دیشب استقلالی ها در خرمشهر جشن قهرمانی برپا می کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها