کد خبر: ۳۷۸۳۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
سرپرست باشگاه استقلال گفت: در جلسه امروز هیات مدیره در خصوص سرمربی فصل آینده تیم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آنا، بهرام افشارزاده با اشاره به اینکه وعده‌ای برای برکناری مظلومی نداده است، گفت: «در پایان بازی هواداران به شدت بابت قهرمان نشدن تیم ناراحت بودند و دور و بر مرا شلوغ کرده بودند. من هیچ‌وقت به آنها نگفتم که مظلومی را بر کنار می‌کنم.»

او در ادامه افزود: «آنها خودشان گفتند که مظلومی را برکنار کن و کمک کن استقلال فصل آینده با قدرت در مسابقات ظاهر شود. من هم در جواب آنها گفتتم که بهترین تصمیم را برای تیم خواهم گرفت. هر حرفی مبنی بر اخراج مظلومی از قول من بیان نشده و اظهارنظرهایی بوده که برداشت خود طرفداران استقلال بوده است.»

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «امروز جلسه هیات مدیره برگزار می‌شود و در آن به موضوعات مهم باشگاه رسیدگی می‌کنیم. یکی از این موضوعات مهم که قطعا مهم‌ترین موضوع حال حاضر باشگاه استقلال است درخصوص تعیین سرمربی تیم است که درباره آن تصمیم نهایی را خواهیم گرفت و نتیجه را به اطلاع همه خواهیم رساند.»

افشارزاده در واکنش به اینکه بازیکنان و کادرفنی استقلال به خاطر از دست دادن جام قهرمانی مشمول جریمه‌ای خواهند شدیا نه، عنوان کرد: «مسلما همان‌طور که این انتظار وجود دارد در صورت رسیدن به قهرمانی به اعضای تیم پاداش داده شود در نقطه مقابل آن هم در زمان شکست جریمه در نظر گرفته می‌شود. به‌همین خاطر مقداری از مبلغ قرارداد آنها کسر می‌شود.»

وی در مورد اینکه برخی کارشناسان یکی از دلایل قهرمان نشدن استقلال در لیگ و جام حذفی را خبرهایی مبنی بر پیدا شدن جانشین برای مظلومی می‌دانند، تصریح کرد: «اصلا چنین موضوعی نباید باعث شود مربی در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کند. من همواره در مصاحبه‌هایی که داشتم از کادرفنی تیم دفاع کردم و سرمربی باشگاه باید نگاهش به حمایت مدیریت باشگاه باشد. اگر مظلومی چنین بهانه‌ای داشته باشد از دیدگاه ما مورد قبول نیبست.»

افشارزاده در خصوص اینکه صحبت‌های زیادی در مورد حضور اسکوچیچ و منصوریان برای سرمربییگری استقلال به گوش می‌رسد، بیان کرد: «هیچ مربی برای فصل آینده استقلال انتخاب نشده است و اکنون پرویز مظلومی سرمربی تیم ماست. همان‌طور که گفتم امروز در جلسه هیات مدیره درباره سرمربی تیم تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها