امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۸۳۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ضمن بیان این مطلب در حضور خبرنگاران گفت: در دولت جدید عمده وقت ما صرف حل مشکلات بجای مانده از دولت قدیم می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک، در آغاز کار دولت یازدهم تمام 750 واحد صنفی استان فارس مشکل داشتند که تعدادی تعطیل و بعضی هم بصورت نیمه تعطیل بودند.

همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ضمن بیان این مطلب در حضور خبرنگاران گفت: در دولت جدید عمده وقت ما صرف حل مشکلات بجای مانده از دولت قدیم می‌شود و متاسفانه آنقدر واردات بی‌رویه را در دولت گذشته آزاد کردند که تمام صنایع داخلی را به تعطیلی کشیدند و چیزی که آنها کاشتند ما داریم درو می‌کنیم و درحال حاضر فقط عوارض کار، عملکرد و تصمیم‌های دولت‌های گذشته را حل می‌کنیم.

وی افزود: بسیاری از اعتبارات و پول‌ها در دولت گذشته در قالب اعتبارات زودبازده بدون نظارت به صنایع داده شده که بجای حل مشکل صنایع به ساختمان‌سازی و برج تبدیل شده است که با راکد شدن بازار ساختمان اعتبارات غیرقابل بازگشت شده‌اند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها