يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۳۹۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
سردار دهقان گفت: بخشی از جامعه اسلامی در عراق و سوریه مورد حمله قرار گرفته و ما درحال دفاع هستیم و مستشار هم اعزام می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز در همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام‌ خامنه‌ای که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، گفت: ما در سوریه و عراق در حد توان و استطاعت‌مان کمک می‌کنیم، چرا که یک بخش از جامعه اسلامی مورد حمله قرار گرفته و ما نیز در حال دفاع هستیم. 

وی تاکید کرد: ما مستشار و مشاور نظامی در دفاع از سرزمین‌های اسلامی به این کشورها اعزام می‌کنیم، چرا که اسلام و سرزمین‌های اسلامی برای ما مهم هستند. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: جامعه اسلامی در مقابل هر تهدیدی باید آماده باشد و ما با تمام توان در مقابل تهدیدات ایستادگی کرده و با آنها مقابله می‌کنیم. 

سردار دهقان در پایان تصریح کرد: جامعه اسلامی ایران نه تنها تهدید را نمی‌پذیرد، بلکه تهدید را با تهدید پاسخ می‌دهد و باید گفت که ما اهل تجاوز به هیچ کشوری نیستیم.

به گزارش تسنیم، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین در حاشیه این همایش و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که غربی‌ها دسترسی ایران به منابع مالی برجام را منوط به توقف آزمایش‌های موشکی کرده‌اند، گفت: آمریکایی‌ها جوان نیستند که بگوییم آرزو بر جوانان عیب نیست، ایران آنچه که تعریف و دنبال می‌کند به دست می‌آورد و آنها آنچه که تاکنون محدودیت در رابطه با ایران اعمال کرده‌اند ایران آن محدودیت را به فرصت تبدیل کرده است.

وی در رابطه با وضعیت جبهه مقاومت در حلب و تلاش تروریست‌ها برای سیطره بر این شهر، گفت: حلب یک موقعیت راهبردی دارد و در حال حاضر تروریست‌ها تلاش دارند که بر آن سیطره پیدا کنند، اما نهایتا مناطق اشغال شده این استان سوریه به دست جبهه مقاومت آزاد خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها