يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۴۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در میدان امام خمینی(ره) و نجات 100 نفر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت:‌ در ساعت 14:33 امروز آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری واقع در میدان امام خمینی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 4 ایستگاه به همراه نردبان و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:‌ با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در یک پاساژ 4 طبقه به نام پاساژ لباف که دارای 100 باب مغازه الکتریکی بود،‌در طبقه همکف آن که دو انبار 30 متری پر از لوازم الکتریکی بود، کاملاً شعله‌ور و آتش در حال سرایت به دیگر مغازه‌ها بود.

وی افزود:‌ آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و نسبت به سرایت آتش به دیگر مغازه‌ها اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، گفت:‌ 100 نفر که در این مجتمع تجاری حضور داشتند به پشت‌بام منتقل شدند و پس از اطفا حریق از پاساژ خارج شدند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان همچنان در حال لکه‌گیری و بررسی علت حادثه هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها