کد خبر: ۳۷۸۴۱۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
قربانعلی دری نجف‌آبادی می‌گوید موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که از زمان احمدی‌نژاد همه چیز به هم ریخت.
به گزارش پایگاه 598، عضو مجلس خبرگان می‌گوید موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که از زمان احمدی‌نژاد همه چیز به هم ریخت.

قربانعلی دری نجف‌آبادی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز درباره حوادث اخیر حمله به حوزه علمیه خرم‌آباد گفت: موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که از زمان احمدی‌نژاد همه چیز به هم ریخت.

وزیر اطلاعات رئیس دولت اصلاحات با بیان این که این آشوب‌گران همان هستند که 8 سال روی کار بودند، خاطرنشان کرد: متاسفانه ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد اشتباه بود و باعث بروز این اتفاق‌ها شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۴
۲
فقط همین بوده بود که این حضرت آقا هم به دولت آقای احمدی نژاد وصله بچسباند مگر تا قبل از این هیچ اتفاقی در این مملکت رخ نداده بود و همه جا گلستان بود لابد حوادث کوی دانشگاه هم مربوط به ایشان میشود خداوند از سر تقصیرات افراد ناآگاه نگذرد که همه چیز را به هم نسبت میدهند
پاسخ
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۲
۳
کسانی که با دولت قبل و شخص آقای احمدی نژاد مشکل دارند و ضعفها را بسیار بزرگ جلوه میدهند به چند دلیل عمده است:.. 1-حقد و کینه2-حسادت3-لجاجت4 عدم تشخیص درست و بصیرت گونه نسبت به مسائل خرد و کلان سیاسی کشور و تبعیت نکردن واقعی از ملاک و معیار حی و حاضر و ناطقی چون حضرت آقا حفظه اله، بر خلاف آنچه ادعا می شود و گریبان چاک کرده و حنجره پاره می کنند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۷
۱
رهبر فرمودند دولت احمدی نژاد انقلاب را به ریل اصلی برگرداند
پاسخ
دری نجف آبادی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۴
۲
کاملا درست افاضه کرده اند!
چون بساط حلقه های ثروت و قدرت را در هم پیچید.
چون نقاب از صورت " سلطنت طلبان" جمهوری خواه که در لباس روحانیت پنهان شده بودند انداخت و نمونه بارزش هاشمی و فرزندان مجرم و مفسدش در فتنه 88 و فرمان شورش خیابانی همسرش عفت!
آقای دری درست می گوید چون اگر احمدی نژاد نبود، دامادش همین آشنا عمرا مشاور رئیس جمهور میشد و اینگونه سردار سلیمانی عزیزما را برای دوری از سیاست که جزء دیانت ماست ، دعوت نمی کرد! چرا؟
چون این جماعت از تفکر انقلابی و ولایی هراسانند!
احمدی نژاد بت شکنی کرد هرچند اشتباهات او زبان بسیاری از مفسدان را دراز کرد و باعث شد از دل تصمیمات اشتباهش ، روحانی و امثال نوچگان هاشمی بالا بیانید!
و خون بدل رهبری و همه دلسوزان نظام کنند.
امیدوارم برای سال 96، اقای احمدی نژاد با اعلام برائت از اشتباهات گذشته، اعتماد اکثریت مردم تشنه خدمات بی منت و کرامت را جلب و خاری در چشمان دشمنان نظام و منافقین داخلی و مفت خوارهای نو کیسه باشد.
پاسخ
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۲
۱
آقای دری نجف آبادی آیا فقط انتخاب احمدی نژاد اشتباه بود؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۴
۱
ببخشید با این حساب ریاست جمهوری خاتمی کاملا درست بود؟
پاسخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۴
۱
آره خب ، چون با اومدن احمدی نژاد خیلی پرده ها کنار رفت .....
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۳
۱
اقا دری عملکرد شما در دوران وزارت اطلاعات هنوز فراموش نشده . ان هم اشتباه بود ؟ نبود ؟ بود ؟ اگر حافظه شما ضعیف شده اما حافظه ملت قویست .
پاسخ
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۳
۱
رنگ شلوار سوشا مکانیم تقصیر احمدی نژاده .اهان راستی تا یادم نرفت بگم.تب برفکی چند وقت پیش که کلی گوسفندو نابود کرد اونم تقصیر احمدی نژاد بود به احتمال زیاد/خدایا این احمدی نژاد اگه نبود اینا میخواستن چیکار کنن.از احمدی نژاد خوشم نمیاد ولی اگه حق بخوام بگم بهتر از احمدی نزاد برا ریاست جمهوری تو ایران نیست و نخواهد بود.هر چند تا حالا بهش رای ندادم چون ایران نیستم اصلا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۷
۰
ای احمدی نژاد بد ای دزد گیر ای امریکا واسراییل ذلیل کن ای قلدر ی که عربستان مثل ... ازت میترسیدالان همه چی خوبه همه پولدار امن و امان
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
۷
۰
آقای دری!نکنه گندهای دوره وزارت شماهم تقصیره این بنده خداست.ازخدابترسید .گناه داره این قدر به این مردخدایی تهمت نزنید برگردید به دامن اسلام وتوبه کنید.
پاسخ
احمد رضا نخعی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
۱
۲
اقا جان جواب درست بدهید شما را به خدا قبل وبعد دولت احمدی نزاد را مقایسه کنید ارزانی بعد گرانی با مدرک ومنطق تب برفکی وتهمت به کسی که نیست هنر نیست
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۵:۳۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
در برزیل و ونزوئلا و آرژانتین هم تورم و برنامه مشابهی رخ داد. این سرنوشت ملتهایی است که از امر اعلیحضرت کدخدا تمکین نکنند و به نوکران او رای ندهند.
جدیدترین اخبار پربازدید ها