يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۴۲۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
رییس سازمان حج و زیارت گفت: افرادی که برای حج تمتع ثبت نام کرده بودند با مراجعه به بانک ملی می توانند پول خود را دریافت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سعید اوحدی اظهار کرد:با توجه به قطع روابط سیاسی میان ایران و عربستان و پیش بینی هایی که درخصوص کارشکنی ها در رابطه با اعزام زایران ایرانی به حج داشتیم هنگام فراخوان ثبت نام حج تمتع اعلام کردیم که طی هماهنگی با بانک ملی حساب به نام خود زایر افتتاح می شود.

وی افزود: افرادی که برای حج ثبت نام کرده اند می توانند طی مراجعه به بانک ملی پول خود را دریافت کنند و سود متعارف نیز به آن اختصاص می یابد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: افردای که برای حج عمره ودیعه گذاری کرده اند بعد از راه اندازی حج عمره اولویت هایشان پابرجاست و سود تا ۲۰ درصد به حساب ها تعلق می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها