يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۴۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه «ماه عسل» مهمان برنامه «خندوانه» با حضور عروسک جناب خان شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه «ماه عسل» که در ایام ماه مبارک رمضان بروی آنتن شبکه سه می‌رود، به تازگی در استودیوی برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان حضور پیدا کرده است.

در این برنامه شخصیت محبوب جناب خان نیز حضور داشته است و رامبد جوان به قولی که مدت‌ها پیش مبنی بر دعوت از علیخانی به مخاطبان «خندوانه» داده بود، جامه عمل پوشانده است.

با توجه به زمان کمی که تا شروع ماه رمضان باقی مانده، این احتمال می‌رود که در همین زمان «خندوانه» با حضور علیحانی پخش شود، اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

به گزارش فارس، فصل سوم برنامه «خندوانه» به کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی سید علی احمدی هر شب به جز پنج شنبه، جمعه و شنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها