يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۴۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه دائم مجلس دهم انتخاب شدند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهمترین دستور‌کار سومین جلسه علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد، برگزاری انتخابات هیأت رئیسه دائم مجلس است.

در این جلسه پس از انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس دائم مجلس دهم با کسب 237 رأی، محمد دهقان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، علی مطهری و مسعود پزشکیان به عنوان کاندیدای تصدی نواب هیأت رئیسه دائم مجلس دهم شدند.

پس از رأی‌گیری، از مجموع 273 آرای مأخوذه، مسعود پزشکیان با کسب 158 رأی و علی مطهری با کسب 133 رأی به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه دائم مجلس دهم انتخاب شدند.

همچنین محمد دهقان 118 رأی و حمیدرضا حاجی‌بابایی 123 رأی به خود اختصاص دادند.

مجلس دهم پس از انتخاب نواب هیأت رئیسه دائم، وارد انتخاب دبیران و کارپردازان (ناظران) هیأت رئیسه مجلس شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها