أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۴۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
چند وقتی است تصاویر فردی که رعب و وحشت در دل نیروهای داعشی می اندازد با فتوشاپ دستکاری می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها "ابو عزرائیل" یا "ابو ربیع" به اسطوره ای برای کسانی که با گروه تروریستی داعش می جنگند، تبدیل شده است. "ابو عزرائیل"مردی تنومند است که فرماندهی گردان های امام علی (ع) عراق را برعهده دارد و به "رامبوی عراقی" نیز مشهور است. "ابوعزرائیل" 40 ساله توانسته است به تنهایی 1500 نفر از عناصر داعش را به هلاکت برساند.

وی پیشتر با توجه به تخصص و تحصیلاتش در تربیت بدنی، در دانشگاه تدریس می کرد. اما پس از فتوای مرجعیت عراق به نیروهای بسیج مردمی پیوست تا از نیروهای ارتش این کشور در مبارزه با داعش پشتیبانی کند.

حالا از فردی که رعب و وحشت در دل نیروهای داعش می اندازد هر روز عکسی با یک مدل منتشر می شود. نمونه آن تصویر زیر است که چندین بار با فتوشاپ دستکاری شده است.






واقعیت
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها