أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۵۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی دولت روسیه را به حمایت از کردهای شمال عراق و سوریه متهم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنانی روسیه را به تامین سلاح گروههای مخالف دولت ترکیه به خصوص پ ک ک متهم کرد.

اردوغان که برای بازدید از استان دیاربکر به جنوب کشور سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد روسیه از شبه نظامیان کرد شمال عراق و سوریه را علیه دولت ترکیه حمایت می کند.

وی گفت: کردهای مخالف دولت ترکیه از سلاح های پیشرفته ضد موشکی ساخت روسیه استفاده می کنند.

دو مقام ارشد دولت ترکیه نیز صحبت های اردوغان را تایید کرده اند ولی دولت روسیه می گوید ترکیه باید برای این ادعای خود سند و مدرک معتبر ارائه کند. اردوغان پیش از این نیز بارها از دولت آمریکا به خاطر حمایت از کردهای شمال عراق و سوریه انتقاد کرده بود.

«میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به اظهارات اردوغان گفت: وقتی یک مقام دولتی چنین اتهام زنی می کند باید حتماً دلیل و مدرک معتبری داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها