أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۵۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
یکی از چهره های سرشناس جریان اصلاحات با ارسال پیامی به حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، از او می خواهد که در برابر حاج قاسم سلیمانی موضع بگیرد و وی را متهم به ورود به عرصه سیاسی نماید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان نیوز، یک چهره مشهور اصلاح طلب که اتفاقا این روزها نامش بیشتر از گذشته بر سر زبان هاست، با ارسال پیامی از طریق یک واسطه به آشنا با اشاره به اثرگذاری حاج‌قاسم سلیمانی در منطقه گفته است: بدون اینکه موضوع به ما ربط پیدا کند به این ماجرا بپرداز که او قصد فعالیت سیاسی دارد!

خبرنگار جهان مطلع شد، پیگیری این عنصر مشهور سیاسی کاملاً پشت پرده انجام شده و نهایتاً منجر به انتشار پیام آشنا و تهدید حاج قاسم توسط وی گردید.

به گزارش جهان، این چهره سرشناس جریان اصلاحات، از آشنا خواهش کرده و گفته است: هر برخوردی صورت می‌گیرد، ما لو نرویم[!] اما ما در این زمینه کاملاً با شما هماهنگ هستیم!

گفتنی است هفته گذشته حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با انتشار فیلمی از سخنرانی حاج‌قاسم سلیمانی در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشته بود: بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره ای دفاع از حریم و حرم بماند؛ نگذاریم او را چون محسن و باقر به کارزار کلید و گازانبر بکشانند.

این پست فیس بوکی تا چند روز حواشی زیادی در فضای رسانه ای کشور به راه انداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۲
۱
سردار عزیز که هیچی اینا دارن برا خانه نشین کردن امام المسلمین کار میکنن.خدا لعنت کنه این جماعت(اصلاحات ووو) منافق و پست وطن فروش رو.
پاسخ
بچه رزمنده 35 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
بنام خداسلام علیکم ؛ جانا سخن از - دل - جان - روح - روان ما می گویی ؛---- {درجواب جمله دوم شما} - آمین بشمار - صفر تاصد {از آن صفرتاصدی که ماشین های ملیاردی مرفه های بی درد بالاشهرتهرانی دارند } التماس دعا
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۲
۷
این بازی های سایت آقای زاکانی قدیمی شده رای ما فقط حاج محمود احمدی نژاد
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۴
۱
غلط کردین خدا پشت و پناه سردارمونه
پاسخ
جواد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
۳
۲
خدایا هاشمی رو هدایت کن و اگر نشد......
پاسخ
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
۵
۰
با سلام حاج قاسم چون با اخلاص کار میکنه و فقط برای خدا پیش همه عزیز شده است و ایشان مانند دیگران در پشت جبهه نیست در دل معرکه جنگ است و این آقایان جز حسادت چیزی ندارن خدا رهبر عزیزمان و حاج قاسم را برای ملت ایران نگه دارد .انشاالله
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
۳
۰
موتوا بغیظکم
از ناراحتی بمیرید.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
۴
۰
سردار سلیمانی فراتر از جناح و باند و سیاسی کاریه.او حتی تنها متعلق به ایران هم نیست. او در تمام دنیا عاشق سینه چاک داره
پاسخ
ناشناس
Latvia
۱۸:۳۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
اینها می خواهند به خیال خودشان کاری کنند که سردار سلیمانی با ورود به سیاست محدود شود و نتواند آزادانه در جبهه مقاومت فعالیت کند. اما جهان نیوز کور خوانده.
پاسخ
سروناز
-
۱۰:۲۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
یه چیزی بگم بسوزن ؟

دعای جامعه کبیره رو خوندید ؟
نوشته اهل بیت ساسه العباد هستند
یعنی مردان عابد سیاسی

اگر پیامبر اسوه ی حسنه برای همه شیعه باشه پس باید پیامبری که مرد عابد سیاسی هست الگویی برای شیعیان خودشم باشه و به تبع آن سردار سلیمانی هم اگر مردی عابد و سیاسی باشه کارش درسته
چشم نفهم های بی دین و سیاست زده کور
خدا ناصر شما و یارانت باشه سردار بحق زهرا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
کسانی که چنین حرفهایی را در مورد حاج قاسم می زنند نوکران اجانب هستند .و آرزو دارند که چنین نیروهای مخلص و ولایت مداری از صحنه روزگار محو شوند تا با خیالی راحت و آسوده به نوکری خودشان در مقابل استکبار ادامه دهند .اما کور خوانده اند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها