أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۵۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، پس از باخت استقلال در دیدار فینال جام حذفی مقابل ذوب آهن، حواشی زیادی پیرامون این تیم به وجود آمد.

یکی از حواشی، مربوط به خبری بود که در آن آمده بود: منصور پورحیدری برگه قرارداد داخلی خلعتبری و وریا غفوری را در خرمشهر پاره کرد چرا که اعتقاد داشت نباید در این برهه با بازیکنی قرارداد بسته می شد و روحیه بازیکنان به همین خاطر پایین آمده است.

پورحیدری در خصوص این خبر چنین توضیح می دهد: فرض کنید قراردادی امضا شده که نشده، چه دلیلی دارد که این قرارداد به خرمشهر بیاید؟ اصلا من در چنین مسائلی دخالت نمی‌کنم و در کل بازی در رختکن حضور داشتم و چیزی پیرامون این مسائل نشنیدم. متاسفانه برخی دوستان رسانه‌ای بعضی وقت‌ها مطالبی می‌نویسند که دلخوری‌هایی را به وجود می‌آورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها