يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۵۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
شوخی علی لاریجانی با علی مطهری درباره نسبت خانوادگی‌شان در جلسه امروز مجلس توجه حاضران را به خود جلب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، پس از اعلام نام مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب ریاست مجلس تعدادی از نمایندگان لیست امید در انتهای مجلس شروع به گرفتن عکس یادگاری کردند.

پس از دقایقی لاریجانی از جایگاه ریاست به آنها گفت: دوستانی که آن انتها هستند بفرمایید بنشینید؛ خسته می‌شوید، من نگران حال شما هستم.

لاریجانی خطاب به مطهری نیز گفت: آقای مطهری بفرمایید بنشینید،‌ من نگران خودتان هستم. جواب همشیره‌تان را نمی‌دانیم چه بدهیم!

هرچند علی مطهری با تذکر لاریجانی هم در جایگاه خود قرار نگرفت، این شوخی خانوادگی توجه نمایندگان را به خود جلب کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها