يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۵۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپرت، بیست وشش بازی، دو گل زده، دوهزار و صد و پنجاه دقیقه حضور در لیگ برتر و شش کارت زرد. این آمار مدافع 22 ساله‌ای است که علیرضا منصوریان علاقه شدیدی به او دارد.

 

محمد دانشگر یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی جدید استقلال برای خط دفاع متزلزل این تیم است. جایی که او قصد دارد لیگ را با زوج دانشگر و مگویان آغاز کند. با توجه به اینکه حنیف عمران‌زاده، امین حاج‌محمدی و محمدرضا خرسندنیا در فصل گذشته نتوانستند نیازهای خط دفاعی استقلال را برطرف کنند آنها به احتمال فراوان جدا خواهند شد.

 

گفتنی است منصوریان که توجه زیادی روی ساختار دفاعی تیم‌های تحت امرش دارد به همین دلیل بازسازی استقلال را از قلب دفاع تیمش آغاز می‌کند.

 

محمد دانشگر در فصل گذشته یکی از ارکان خط دفاعی نفت تهران بود و به خوبی با فلسفه منصوریان در فاز دفاعی آشنایی دارد. همین موضوع به او کمک می‌کند تا به سرعت خود را در ترکیب استقلال جا بیاندازد و نگرانی‌های منصوریان در این بخش را تا حدود زیادی بر طرف کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها