يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۵۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
مسئولان باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده به اتفاق‌نظر نرسیدند و دو گزینه دیگر نیز به جمع مربیان مدنظر آنها اضافه شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، جلسه امروز (سه‌شنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال بدون اینکه سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه مشخص شود، به پایان رسید تا همه چیز به جلسه فردا (چهارشنبه) موکول شود.

ظاهراً برخی از اعضای هیئت مدیره مخالف نشستن علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال هستند و به همین دلیل قرار شد کمیته‌ای چهار نفره شامل؛ منصور پورحیدری، مسعود معینی، شهاب جهانیان و بهرام افشارزاده به بررسی شرایط دو گزینه‌ دیگر مطرح‌شده بپردازند.

اختلاف بین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مربوط به انتخاب منصوریان بود و با توجه به این موضوع، خواسته شد تا برنامه‌های سایر گزینه‌ها نیز مورد بررسی قرار بگیرد و شتاب‌زده عمل نکنند. به این ترتیب، علاوه بر منصوریان، دو گزینه دیگر نیز به جمع کاندیداهای هدایت استقلال اضافه شدند.

هنوز اسامی گزینه‌های هدایت باشگاه استقلال به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما گفته می‌شود یکی از این مربیان خارجی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
خدا لعنتون کنه 4 تا پیرمرد که نمیدونن توپ چیه بر ای 30 میلیون می خوان تصمیم بگیرن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها