أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۵۸۳
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، امید عالیشاه درباره پیشنهادی که از یکی از تیم های ترکیه ای داشته گفت: باور کنید این پیشنهاد واقعی است و هیچ بازار گرمی در کار نیست. من بلیت سفر به ترکیه هم داشتم اما خودم سفرم را عقب انداختم تا ببینم وضعیتم با پرسپولیس چه خواهد شد.

 

وی در خصوص اینکه آیا از سوی پرسپولیس تماسی با او گرفته شده یا خبر ادامه داد: نمی خواهم خودم را تحمیل کنم اما تا الان هیچ تماسی با من گرفته نشده و از طرف دیگر من منتظر تماس پرسپولیسی ها هستم تا ببینم تکلیف چه خواهد شد. اولویت من پرسپولیس است اما باید دید در آینده چه خواهد شد.

 

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا سرباز شدنت و اینکه راهی تراکتورسازی خواهی شد صحت دارد گفت: این خبر دروغ محض است. من دانشجو هستم و فعلا سرباز نمی شوم. کسانی که این شایعات را می سازند هدف خاصی دارند اما من فعلا سرباز نیستم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها