کد خبر: ۳۷۸۵۹۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: پیکر شهید ابراهیم محمدیان پس از 35 سال به میهن اسلامی بازگردانده می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، مرادعلی محمدی اظهار کرد: پیکر شهید ابراهیم محمدیان پس از 35 سال به میهن اسلامی بازگردانده می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: این شهید والامقام از اهالی شهرستان قصرشیرین بوده که سال 1359 توسط عوامل رژیم بعث عراق به اسارت درآمده و سپس به خاک عراق منتقل شد.

محمدی افزود: دژخیمان رژیم بعثی، شهید ابراهیم محمدیان را در منطقه‌ای به‌نام چهار کلاه به شهادت رسانده و در همان منطقه تدفین کردند که پیکر این شهید والامقام اواخر سال گذشته توسط کمیته جست‌و‌جوی مفقودان در همان منطقه تفحص و به وطن بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت این شهید والامقام هم‌زمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان قصرشیرین برگزار می‌شود، گفت: پیکر مطهر شهید ابراهیم محمدیان ساعت 9:30 صبح روز 13 خرداد ماه سال‌جاری از مقابل مسجد جامع شهرستان قصرشیرین تشییع و در مزار شهدای این شهرستان تدفین می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها