أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۵۹۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
ایستگاه اهدای گل به جای سیگار همزمان با روز جهانی مبارزه با دخانیات در اردبیل برپا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در مراسمی که عصر امروز در خیابان امام خمینی اردبیل و با عنوان ایستگاه اهدای گل به جای سیگار برای شهروندان اردبیلی برگزار شد، شهرداری اردبیل با هدف کاهش مصرف دخانیات و ترغیب و تشویق هموطنان به ترک مصرف سیگار به هموطنان گل اهدا کرد تا زمینه برای ترک مصرف این مواد مضر فراهم آید.

شهردار اردبیل در حاشیه این مراسم اظهار کرد: انجام چنین کارهای نمادین بستر و ظرفیتی را فراهم می‌آورد تا آگاه‌سازی عمومی از مضرات سیگار بیش از گذشته نمایان شده و زمینه‌ای فراهم آید تا افراد سیگاری به جای مصرف مواد دخانی به حفظ سلامتی و تندرستی خود فکر کنند.

حمید لطف‌اللهیان این اقدامات را در تداوم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری حرکتی شایسته، مطلوب و مناسب بیان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا به جای مصرف سیگار و استعمال دخانیات هموطنانمان از فضای پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها برای انجام ورزش و تفریحات سالم استفاده کنند.

وی افزود: ورزش صبحگاهی در حال حاضر در اکثر این بوستان‌ها و پارک‌ها در محلات و مناطق مختلف برگزار می‌شود که به یقین خروجی آن به حفظ و ارتقای تندرستی مردم منجر می‌شود چرا که برای ما مهمتر از هر مسأله‌ای توجه و بها دادن به امر سلامتی و تندرستی مردم است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: باید در مسیری حرکت کنیم تا خود شهروندان علاقمند و مشتاق به حضور و مشارکت بالا در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی باشند که در همین زمینه امروز شهرداری در روز جهانی مبارزه با دخانیات به جای سیگار با اهدای گل تلاش کرده تا زمینه بها دادن به سلامت مردم را فراهم آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها