أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۸۶۱۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
وریه در ۲۴ ساعت گذشته
حملات هوایی شدید به تروریست‌ها در ادلب، تشدید بحران کمبود آب و نان در دیر الزور و پیشروی‎ ارتش سوریه در دو محور غوطه شرقی و غربی دمشق از مهم‌ترین رخدادهای خبری سوریه در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حملات هوایی شدید به تروریست‌ها در ادلب، تشدید بحران کمبود آب و نان در دیر الزور و پیشروی‎ ارتش سوریه در دو محور غوطه شرقی و غربی دمشق از مهم‌ترین رخدادهای خبری سوریه در ۲۴ ساعت گذشته است.

تحولات میدانی

پیشروی‎ ارتش سوریه در دو محور غوطه شرقی و غربی دمشق

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت پس از درگیری با عناصر تروریستی در غوطه شرقی و غربی دمشق، در این دو محور پیشروی کردند.

اصابت 100 موشک و خمپاره به «فوعه» و «کفریا» از دیشب تاکنون

تروریست‌های حاضر در ادلب سوریه از شب گذشته با 100 موشک و خمپاره شهرکهای محاصره شده «فوعه» و «کفریا» را زیر آتش گرفته‌اند تا بدین صورت مانع حملات ارتش سوریه به خود شوند.

ارتش سوریه ۳۴ داعشی را نزدیک میدان نفتی «شاعر» حمص از پا درآورد

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حزب‌الله توانستند با از پای در آوردن ۳۴ تروریست داعشی، پیشروی محسوسی به سمت میدان گازی «الشاعر» در شرق استان حمص، بکنند.

حملات هوایی شدید به تروریست‌ها در ادلب/ گلوله‌باران مجدد فوعه و کفریا

حمله شدید جنگنده‌های روسیه و سوریه به مواضع تروریست‌ها در استان ادلب، بیش از ۷۰ کشته از تروریست‌ها بر جای گذاشت. همزمان تروریست‌ها نیز شهرک‌های محاصره‌شده فوعه و کفریا را گلوله‌باران می‌کنند.

تشدید بحران کمبود آب و نان در دیر الزور/ ارسال هوایی کمک‌ها ادامه دارد

اوضاع انسانی در مناطق تحت محاصره داعش در دیرالزور با تشدید بحران کمبود آب و نان رو به وخامت نهاده است؛ در همین حال هواپیماهای روسی و سوری به انتقال هوایی کمک‌های فوری به این شهر ادامه می‌دهند.

تحولات سیاسی

وزیر خارجه عربستان: شاید هر زمانی به سوریه حمله کنیم/رابطه با ایران برقرار نمی‌شود

وزیر خارجه عربستان مدعی است که ایران حامی و پشتیبان تروریست‌های منطقه است و دولتی همچون عربستان نمی‌تواند روابطش با ایران را از سر بگیرد.

معارضان بحران‌زده سوریه از توقف در مذاکرات ژنو سخن می‌گویند

رئیس هیأت مذاکره کننده معارضان سوری به روزنامه عکاظ گفته مذاکرات صلح سوریه در ژنو به بن‌بست رسیده است و در صورت شکست قطعی مذاکرات؛ معارضان به راهکار نظامی برای پایان دادن به بحران فکر می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها