امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۸۶۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
در این فیلم اشک شوق سهیلا جورکش قربانی فاجعه‌ی اسید پاشی اصفهان بعد از بدست آوردن بینایی اش را مشاهده می کنید.

وزیر بهداشت چندی پیش در خصوص درمان چشم ها و روند بهبودی سهیلا جورکش قربانی اسید پاشی در اصفهان تصاویر و مطالب زیر را در صفحه اجتماعی فضای مجازی خود منتشر کرد.

دکتر سیدحسن هاشمی در مطلبی با عنوان "امیدواری در تاریکی" در کانال صفحه اینستاگرامش آورده است:« هفته پیش سهیلا را دوباره معاینه کردم. خدا را شاکرم که پیشرفت در روند درمانی او مطلوب بوده ، اما لازم است برای ادامه درمان، اقداماتی صورت گیرد که مقدمات سفر وی به خارج از کشور فراهم شد.

به خاطر دارم زمانی که بیناییش را به دست آورد، اشک شوق از چشمش جاری شد، اگرچه با خود می اندیشیدم از این پس با هر نگاه به آینه، چه لحظات سختی را باید سپری کند... و حال که پس از 19 ماه، امیدواری او را به زندگی می بینم، خودم هم روحیه می‌گیرم. خوشحالم از روحیه بالایش که اگر این روحیه را نداشت، درمانش مشکل‌تر می‌شد.

 دلم می‌گیرد از نادانی و ظلمی که بر سهیلا و همه قربانیان خشونت رفته و نامهربانی که سلامت و طراوات و زیبایی را از آنان گرفته و رنجی دائمی را همنشین‌شان کرده است.
 
برای سهیلا جورکش بهبودی کامل آرزو می‌کنم و امیدوارم روزی را شاهد باشیم که خشونت از جامعه ما رخت بربندد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها