أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۸۶۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
"فیلیپ هاموند" -- وزیر امور خارجه انگلیس-- با این ادعا که ایران در امور داخلی دیگر کشورها دخالت می کند و حامی تروریست است از جامعه جهانی خواست مراقب اینگونه اقدامات ایران باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر امور خارجه انگلیس در ادعایی مضحک خواستار هشیاری جامعه جهانی در قبال سیاست های مداخله جویانه ایران شد.

به گزارش اسکای نیوز، "فیلیپ هاموند" -- وزیر امور خارجه انگلیس-- با این ادعا که ایران در امور داخلی دیگر کشورها دخالت می کند و حامی تروریست است از جامعه جهانی خواست مراقب اینگونه اقدامات ایران باشند.

وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگو با "اسکای نیوز" با بی تأثیر دانستن توافق هسته ای در گسترش نفوذ ایران مدعی شد: "توافق هسته ای نباید موجب مداخله ایران در امور داخلی دیگر کشورها و حمایت از تروریسم شود."

وی افزود: "در صورت هر گونه کارشکنی ایران در روابط بین المللی، کشورهای قدرتمند ایران را تحت فشار قرار می دهند. "

هاموند در ادامه با تأکید بر ثابت ماندن موضع کشورش در قبال مسائل سوریه اعلام کرد: " هر گونه فرآیند تغییر قدرت در سوریه باید با کنار گذاشتن بشار اسد همراه شود."

وی در ادامه از روسیه خواست با تحت فشار گذاشتن دولت سوریه، آنها را به شرکت در مذاکرات و حل سیاسی بحران این کشور ملزم نماید.

وزیر امور خارجه انگلیس در ادامهِ سفر منطقه ای اش به خلیج فارس، پس از توقف در عربستان و کویت، وارد ابوظبی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها