يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۶۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، آنچه دوشنبه شب در برنامه نود به تصویر کشیده شد، مشتی بود از خروارها مشکلی که در طول فصل باشگاه استقلال با آن دست به گریبان بود. وقتی پرویز مظلومی به جلسه شبانه یک بازیکن بزرگ با فرهاد مجیدی اشاره می‌کند، به خوبی می‌توان دریافت که این باشگاه با چه مشکلاتی دست به گریبان بوده است. حالا می‌فهمیم که استقلالی که ماه‌ها و هفته‌ها صدرنشین لیگ برتر بود و در جام حذفی هم فینالیست محسوب می‌شد، چرا و به چه دلیل همه داشته‌هایش را بر باد داد.

اکنون این پرسش پیش روی ما قرار دارد که در باشگاه استقلال چه خبر است و چه کسانی تصمیم‌گیرنده و تصمیم‌ساز هستند. به نظر می‌رسد مشکلاتی که استقلال را به حاشیه برد و عامل ناکامی این تیم در کوران لیگ بود، همچنان پا برجاست و در پروسه انتخاب مربی جدید هم خودش را نشان می‌دهد. از یک سو مسوولان باشگاه سراغ علیرضا منصوریان رفته‌اند و از سمت دیگر با این گزینه مخالفت می‌شود و عده‌ای خواستار حفظ مظلومی هستند که در این دسته، منصور پورحیدری نقش پررنگی دارد. با آمدن منصوریان، منافع گروهی در باشگاه به خطر می‌افتد و بازیکن‌سالاری – همان چیزی که مظلومی در مصاحبه‌اش اشاره کرد – به شکل دیگری در تلاش است تا در پروسه انتخاب سرمربی دخالت کند.

حرف‌های مظلومی، اختلافات محرز در هیات مدیره، چند دستگی، بازیکن‌سالاری و الی آخر. پس به اندازه کافی دلیل و برهان برای ناکامی در مجموعه استقلال هست و حالا هر کسی می‌خواهد هدایت این تیم را برای فصل آینده در دست بگیرد، باید بداند با چه مجموعه‌ای طرف است و با شناخت کافی نیمکت استقلال را تحویل بگیرد. مجموعه مدیریتی استقلال هم باید از فصل پرفراز و نشیب گذشته درس گرفته باشند و بدانند که در این مسیر شاید در ابتدا بدون مشکل پیش بروند اما این ره سرانجام به ناکجاآباد ختم می‌شود. شاید به همین دلیل است که مدیریت باشگاه در همین ابتدای راه می‌خواهد در انتخاب مربی سفت و محکم وارد شود و در طرف مقابل علیرضا منصوریان – که بخت اصلی تصاحب هدایت استقلال به شمار می‌رود – شرط و شروطی برای پذیرفتن مسوولیت فنی تیم دارد و از کانون هواداران گرفته تا مدیریت باشگاه، روی همه این بخش‌ها انگشت گذاشته و خواستار اصلاحات جدی و تغییر رویه است.
از قدیم گفته‌اند، بار کج به مقصد نمی‌رسد؛ استقلال در همین ابتدای کار باید بارش را صاف کند و اگر می‌خواهد در انتهای لیگ خوشحال و شاد باشد، مهیا و آماده در مسیر پر پیچ و خم لیگ وارد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها