يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۶۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، فرآیند انتخاب منصوریان به‌عنوان سرمربی استقلال شاید به درازا بینجامد مگر آنکه تصمیم‌گیران باشگاه به خواسته‌های او تن بدهند و راضی شوند شروطش را در این باشگاه به اجرا بگذارند.  منصوریان که با زیر و بم باشگاه به خوبی آشنا است و از طرفی در جریان برخی امور قرار دارد، مربیگری آبی‌ها را تنها در شرایطی می‌پذیرد که خواسته‌هایش تامین شود. اولین موضوعی که او به آن تاکید دارد این است که در انتخاب بازیکنان هیچ کس دخالت نکند.

 هیچ کسی یعنی حتی برخی بازیکنان بزرگ که می‌شنیدیم علنا بازیکن می‌آورند در همان حیطه کاری خود حرکت کرده و به قول معروف پا را فراتر از محدوده وظایف نگذارند.  مساله دیگری که منصوریان به آن تاکید دارد یکدست شدن سکوها است. او حتی پیشنهاد برخی تغییرات در کانون هواداران را هم داده تا سکوهای استقلال فقط و فقط برای یاری رساندن به تیم حرکت کنند نه اینکه برخی ساز خود را بزنند و حتی درنشست‌های خصوصی و شبانه شرکت کنند.  از طرفی منصوریان دوست ندارد هیچ کس درجریان فصل در کارش دخالت کند و خواستار تغییراتی در برخی پست‌های باشگاه است.  این درخواست بی‌ارتباط با همان جریان‌هایی نیست که مظلومی از آن پرده برداشته و در برنامه نود به آن اشاره کرده است.  حال باید دید که شرط‌های او آیا پذیرفته می‌شود یا خیر. منصوریان با قاطعیت به دنبال اجرای این برنامه‌ها است و شاید کلید موفقیتش هم همین باشد.  همه این شروط را در حالی می‌شنویم که منصوریان درباره لیست جدید خود نیز به باشگاه توصیه‌هایی کرده و حتی خواستار این شده که خودش بازیکنان را بیاورد اما مذاکره‌کننده‌ها با او مخالفت کرده‌اند و گفته‌اند لیست را بده تا خودمان بازیکن بگیریم. البته حرف غلطی هم نیست و باشگاه باید بازیکنان را جذب کند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها