يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۶۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، پیروز قربانی را خیلی‌ها به دلیل رفاقت دیرینه‌ای که با منصوریان دارد، یکی از کاندیداهای دستیاری کادرفنی آینده استقلال می‌دانند. پیروز اما این شایعات را تکذیب می‌کند و تنها خود را دوست و همراه منصوریان در استقلال آینده می‌داند. پیروز قربانی از برخی تحرکات و حاشیه‌سازی‌ها علیه مظلومی نیز به شدت متاسف است.

 
گفته می‌شود شما هم در کادر مربیگری علیرضا منصوریان قرار دارید، این خبر صحت دارد؟
 نه، صحت ندارد.

شاید به دلیل رفاقت دیرینه شما با علی منصور باشد که این شایعات را می‌شنویم.

من از بچگی با علی منصور بزرگ شدم. علی آقا برادر بزرگتر من است و از لحاظ عاطفی خیلی به او نزدیکم. با محمد خرمگاه هم همینطور. ما 3 تا بچه محل هستیم و از سال‌ها پیش با هم هستیم. من شخصا خیلی کارهایم را با علی هماهنگ می‌کنم. کلا علی نقش مشاور را برای من دارد اما هیچ صحبتی درباره حضور در کادرفنی با من نشده و قصد هم ندارم به کادرفنی آینده استقلال بروم.

حتی به‌عنوان آنالیزور هم به کادرفنی استقلال اضافه نمی‌شوی؟

کار من آنالیز نیست. من برنامه‌های دیگری برای خودم دارم. کار من مربیگری است و اگر در آینده شرایط فراهم شود حتما وارد گود می‌شوم.

حتی از راه دور هم با منصوریان و خرمگاه همکاری نمی‌کنی؟

مگر می‌شود از راه دور با علی و محمد همکاری نکنم. من هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم. نمی‌شود که پشت رفقایم را خالی کنم. من با آنها هستم اما حساب کار با رفاقت فرق می‌کند. در این برهه من جایی در کادرفنی استقلال ندارم چون می‌خواهم برنامه‌های دیگری را دنبال کنم.

برای علی منصور که در آستانه سرمربیگری استقلال قرار دارد، چه توصیه‌ای داری؟

علی زرنگ‌تر و باهوش‌تر از اینهاست که من بخواهم توصیه‌ای برایش داشته باشم. علی حواسش به همه جا هست اما علی یکسری اشتباه‌هایی را که امیر قلعه‌نویی مرتکب شد را نباید در استقلال تکرار کند.

چه اشتباهی؟

همه می‌دانند. قلعه‌نویی با برخی افراد مشکل داشت اما جلسه گذاشتند آنها را با هم آشتی دادند. به نظر من این بزرگترین اشتباهی بود که امیر مرتکب شد. امیر نباید با کسانی که چشم دیدن موفقیتش را نداشتند همکاری می‌کرد. منصوریان هم دقیقا باید از این کارها خودداری کند چون در نهایت به ضررش تمام می‌شود. البته می‌دانم که علی خیلی زرنگ است که تن به چنین کارهایی بدهد.

به نوعی مظلومی هم با همین مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد. حرف‌های او در برنامه نود خیلی چیزها را در باشگاه استقلال عیان کرد و همه فهمیدند که در باشگاه استقلال چه می‌گذرد. به نظر تو منصوریان هم با مشکلات مشابهی که برای مظلومی پیش آمد مواجه نخواهد شد؟

ببینید سرمربی بزرگ تیم است و همه کارها باید از کانال او انجام شود. من نمی‌دانم چرا مظلومی به راحتی اجازه می‌داد دور و برش آدم‌هایی که هیچ سمتی هم در هیات مدیره ندارند هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند؛ نظیر همین نشست‌هایی که در خانه بعضی‌ها انجام می‌شد تا سرمربی را تغییر دهند. مظلومی خودش مقصر بود که اجازه داد این آدم‌ها کنارش هر کاری می‌خواهند انجام بدهند. او باید خیلی محکم با این مسائل برخورد می‌کرد. واقعا تاسف‌برانگیز است که یک شخص بدون هیچ سمت مدیریتی برای مربیگری استقلال نشست می‌گذارد. اینکه چرا مظلومی بعد از فصل به این مسائل اشاره کرد برای خودم هم سوال است. هر مربی دیگری جای مظلومی بود همان جا با این افراد برخورد می‌کرد تا حساب کار دستشان بیاید.

منظورت فرهاد مجیدی و دور و بری‌هایش است؟

دقیقا. از طرفی وقتی می‌شنوم که می‌گویند تا 4 صبح جلسه گذاشته‌اند تا این آقا سرمربی استقلال شود خنده‌ام می‌گیرد. مگر فرهاد مجیدی چه رزومه‌ای در مربیگری داشته که تا 4 صبح التماسش کنند سرمربی استقلال شود. باور کنید یک ساعت هم با مجیدی حرف می‌زدند با سر به باشگاه استقلال می‌رفت و سرمربی می‌شد اما نخواستند که او سرمربی شود. یعنی آنهایی که تصمیم گیرنده اصلی هستند اجازه ندادند چنین اتفاقی رخ دهد. یک نفر هم نیست که بیاید بگوید شخصی که نشست‌های پشت پرده را سازماندهی می‌کند چه سمتی در باشگاه دارد و آیا اساسا می‌تواند خودسرانه به دنبال سرمربی باشد. باور کنید این حرف‌ها را که می‌شنوم به حال باشگاه استقلال و فوتبال تاسف می‌خورم که بعضی افراد تا چه اندازه باشگاه استقلال را کوچک کرده‌اند.

قرار است منصوریان هم با همین افراد کار کند و ممکن است همین تحرکات ادامه داشته باشد.

باز هم تکرار می‌کنم که کسی نمی‌تواند برای منصوریان حاشیه‌سازی کند. علی می‌داند که باید چطور برخورد کند. مگر علی آدم کوچکی است که اجازه بدهد هر کسی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد؟ شما مطمئن باشید منصوریان کنترل همه چیز را در باشگاه در دست می‌گیرد و مثل مظلومی اجازه نمی‌دهد هر فردی برای خودش هر کاری که دوست دارد انجام بدهد.

اگر منصوریان انتخاب شود چقدر احتمال دارد که در استقلال موفق باشد؟

ببینید یکی از انتقادهای بزرگی که به استقلال این فصل وارد بود، اینکه تیم یکدستی نداشتند. استقلال پول کمی خرج بازیکن نکرده بود اما تیم همخوانی نداشت و هر کسی ساز خودش را می‌زد.

بازیکن سالاری هم در برخی موارد دیده می‌شد. تیمی که هماهنگی نداشته باشد، محکوم به فنا و نابودی است. استقلال هم گرچه بد نتیجه نگرفت اما دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند. درباره موفقیت علی هم باید بگویم که او باید در درجه اول تیم یکدستی درست کند که حتما هم این کار را می‌کند. می‌دانم که منصوریان ریشه بازیکن سالاری را در استقلال می‌خشکاند. این را مطمئنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها