يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۸۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
با توجه به اتفاق‌هايي كه در يكي دو روزه اتفاق افتاده است به نظر مي‌رسد منصوريان مربي محبوب آبي‌ها امروز رسما هدايت اين تيم را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، با توجه به اتفاق‌هايي كه در يكي دو روزه اتفاق افتاده است به نظر مي‌رسد منصوريان مربي محبوب آبي‌ها امروز رسما هدايت اين تيم را برعهده خواهد گرفت. عليرضا منصوريان كه از مدت‌ها پيش نامش به عنوان سرمربي استقلال مطرح شده بود يكي دو هفته‌اي است كه حضورش در اين باشگاه جدي‌تر شده است تا جايي كه احتمالا او امروز رسما معرفي خواهد شد تا پيش از آغاز رسمي فصل  نقل و انتقالات اين تيم تكليف خود را بداند. اگر عده‌اي پيش از اين اندك شانسي براي پرويز مظلومي قائل بودند با صحبت‌هايي كه در برنامه نود انجام داد بايد پرونده حضور او را در استقلال بسته بدانيم.

اما منصوريان ليستي به باشگاه استقلال ارائه كرده است و باشگاه چند روزي است كه مذاكرات خود را با بازيكنان مورد نظر سرمربي احتمالي فصل آينده اين باشگاه آغاز كرده است. در ليستي كه منصوريان در اختيار باشگاه قرار داده است نام ستاره‌هايي مثل قاسم حدادي‌فر، بختيار رحماني، ووريا غفوري، كاوه رضايي و وحيد اميري ديده مي‌شود. در اين بين گفته مي‌شود قاسم حدادي‌فر، بختيار رحماني و  ووريا غفوري تا حد زيادي پيوستن‌شان به استقلال قطعي شده است و مي‌توان از حالا اين بازيكنان را آبي‌پوش دانست. در اين بين منصوريان در صورتي كه در جذب بازيكنان اوليه خود موفق نباشد، گفته مي‌شود او چند بازيكن جوان هم از نفت تهران به استقلال مي‌آورد.

اما منصوريان بازيكنان دانه درشتي را هم در ليست خروج باشگاه قرار داده است. گفته مي شود منصوريان از مديران باشگاه خواسته كه بازيكناني مثل وحيد طالب‌لو، آرش برهاني، ميلاد فخرالديني و حنيف عمران‌زاده را در ليست خروجي اين باشگاه قرار داده تا به نوعي اين بازيكنان با سابقه براي فصل بعد به دنبال تيم برگردند. منصوريان قصد دارد براي فصل آينده تيمش را جوان و البته با كيفيت كند و به همين دليل هم تعدادي از بازيكنان با تجربه اين تيم در ليست خروج باشگاه قرار گرفته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها