کد خبر: ۳۷۸۷۶۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
در حالی که روزنامه های جریان اصلاحات به کرات رقبای اصولگرای خود را به ناحق متهم به استفاده از ادبیات توام با خشونت و عبور از اخلاق می کنند روزنامه دوم خردادی آفتاب یزد صرفا به دلیل عدم رای آوری محمدرضا عارف در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مردم و به تعبیر دقیقتر جمهوریت نظام توهین کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، در حالی که روزنامه های جریان اصلاحات به کرات رقبای اصولگرای خود را به ناحق متهم به استفاده از ادبیات توام با خشونت و عبور از اخلاق می کنند روزنامه دوم خردادی آفتاب یزد صرفا به دلیل عدم رای آوری محمدرضا عارف در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مردم و به تعبیر دقیقتر جمهوریت نظام توهین کرد.
این رسانه مدعی روشنفکری و دفاع از حق مردم در گزارش یک خود با تیتر «دفن اخلاق» در خصوص عدم رای آوری عارف برای ریاست مجلس دهم می نویسد«بالاخره تطمیع و مصلحت‌اندیشی بیجا مثمرثمر واقع شد و جمع کثیری از نمایندگان برآمده از لیست امید به اندک دوزندگان ردای ریاست برای علی لاریجانی پیوستند و جامه ریاست مجلس دهم را همانطور که او برکرسی زمرد رنگ واقع در صدرنشین بهارستان تکیه زده بود، بر تنش کردند و پیام رای مردم به تغییر را نشنیده گرفتند. احتمالا حجم فشار و وعده‌ها آنقدر کافی و وافی بوده است که نمایندگان مردم جامه سایر مناصب هیئت رئیسه را نیز برای اندک اصولگرایان مجلس دهم دوختند و به آنها تقدیم کردند. در بیرون از بهارستان هم اصلاح طلبانی که مسبب جلوس اصولگریان بر کرسی های هیئت رئیسه شدند، کم نبودند. گروهی شعار مصلحت اندیشی سر دادند و در مورد ریاست مجلس سکوت اختیار کردند، برخی دیگر بر اساس منافع شخصی و گروهی خود با وجود آنکه سالیان سال است که در اردوگاه اصلاح طلبان اطراق کرده اند، برای ریاست علی لاریجانی به طرق مختلف تبلیغ کردند. از همین روی می توان استنتاج کرد که مقدمات جلوس لاریجانی بر کرسی ریاست و سایر اصولگرایان در ترکیب هیئت رئیسه مجلس دهم را این بار اصلاح‌طلبانِ برنده انتخابات هفتم اسفند و دهم اردیبهشت‌ماه فراهم آوردند و حماسه ای را که مردم در انتخابات مجلس دهم آفریدند و پرچم امید را بر سر در بهارستان به اهتزاز درآوردند، تَکرار نکردند.»
این روزنامه در ادامه با توهین بی سابقه به نمایندگان مجلس آنها را سیب زمینی خطاب می کند و می نویسد «با وجود آنکه منتخب اول مردم تهران به مطالبه مردم پاسخ مثبت داد و کاندیدای ریاست شد و علی رغم اینکه لیست امید توانست 140 کرسی مجلس دهم را از آن خود نماید، اصلاح‌طلبان پشت عارف را خالی کردند و گروهی خواسته و گروهی هم ناخواسته صندلی ریاست مجلس را کادوپیچ شده تقدیم علی لاریجانی نمودند. این اصلاح طلبان به سه جریان عمده تقسیم می شوند: سیب‌زمینی‌ها،  تهدیدشدگان، افرادی که نمک خوردند و نمکدان شکستند!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها