أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۹۴۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، بیشتر هواداران پرسپولیس از حضور ساسان انصاری در تیم‌شان خشنود هستند و آن را اتفاق مثبتی می‌دانند. در فصل نه‌چندان خوب فولاد، این بازیکن جزو بهترین شاگردان اسکوچیچ بوده است. میانگین امتیازی ساسان انصاری در آنالیزهای برنامه نود، «3.07» است که امتیاز متوسط را نشان می‌دهد. جالب اینکه ضعیف‌ترین نمرات ساسان در لیگ پانزدهم، مقابل استقلال تهران در دو بازی رفت و برگشت به ثبت رسیده است. فولاد هر دو بازی را باخت. انصاری در مسابقه رفت نمره «4.5» گرفت و در بازی برگشت نمره «4» را به خودش اختصاص داد. انصاری یکی از معدود بازیکنانی بوده که این فصل موفق به دریافت بهترین نمره ممکن یعنی یک شدند. او این نمره را بعد از هت‌تریک تماشایی‌اش برابر استقلال اهواز به دست آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها