أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۹۵۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات مجددا فرصتی را در اختیار حسین هدایتی قرار داده تا با کمکی چند میلیاردی، محبوبیتی چند صد میلیاردی کسب کند.

به گزارش بانک ورزش، برخی از بوقچی های پرسپولیس که بسیار به باشگاه نزدیک هستند، طی روزهای اخیر پست هایی در حمایت از حسین هدایتی منتشر کردند و او را عامل موفقیت پرسپولیس در نقل و انتقالات دانستند. مشوقین تیم های مختلف البته انسان های موجهی نیستند و تجربه نشان داده با هزینه ای نه چندان زیاد، می توان کاری کرد که یک رهگذر را به اندازه باغیرت ترین بازیکن باشگاه تشویق کنند.  موفقیتی که بوقچی ها و مشوقین پرسپولیس از آن یاد می کنند مشخص نیست چگونه محاسبه شده و چرا برانکو و دوستانش اثری از آن نمی بینند، غیر از قول هایی که کمتر عملی می شود و معمولا در حد حرف باقی می ماند. برانکو حتی از روند جذب بازیکنان جوان هم دلخور است و بارها اعلام کرده بازیکنانی که توسط طاهری جذب می شوند، مدنظر او نیستند.

طبق شنیده ها، مانند سال گذشته طاهری و دوستانش در باشگاه پرسپولیس به راه خود ادامه می دهند و تنها موضوعی که برایشان اهمیتی ندارد، رضایت برانکو در جذب بازیکن است!

هدایتی هم به این افراد کمک می کند که قطعا نه تنها کمکی به باشگاه پرسپولیس نمی کند بلکه حواشی را در این تیم بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

نکته جالب در خصوص هدایتی، حمایت های پرسروصدای برخی از مشوقین و متعاقبا، هواداران از اوست. هوادارانی که همیشه – چه در فضای مجازی و چه در استادیوم – چشم شان به دهان مشوقین است و هر فردی را که آنها فریاد بزنند، تشویق می کنند و تجربه نشان داده اگر راه دیگری انتخاب کنند و به افراد تشویق شونده معترض شوند، آینده خوبی در انتظارشان نخواهد بود!

آخرین مورد از این حمایت ها، ساعاتی پیش در فضای دیده شد. برخی از طرفداران سرخ به پیج های مختلف رفته و به مزدک میرزایی بابت اینکه در برنامه ورزشی حسین هدایتی را عابربانک فوتبال نامیده حمله کردند. آنها به بدترین شکل ممکن به این گزارشگر تاختند، در حالی که این لقب سال هاست در خصوص هدایتی استفاده می شود و خود او نیز مشکلی با این لقب نداشته و ندارد.

کاش حامیان حسین هدایتی که بعضا او را از خودش نیز بیشتر می شناسند و دوست دارند، هواداران را به انجام کارهایی دیگر تشویق کنند که مهمترین آن، حمایت در استادیوم در هنگام بازی هاست نه اینکه در فضای مجازی چند ده میلیون نفر باشند و در استادیوم تعدادشان به 20 هزار نفر هم نرسد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که هدایتی و دوستانش برای پرسپولیس هزینه می کنند و با توجه به اینکه سمتی در باشگاه ندارند از لطف شان است اما اینگونه نیست که این کار هیچ فایده ای برای آنها نداشته باشد. حرکات مثبت هدایتی که طی دو فصل اخیر بیشتر هم شده نشان می دهد علی اکبر طاهری و دوستانش زیاد به خودشان زحمت درآمدزایی نمی دهند و هر وقت نیاز به پول دارند سراغ هدایتی می روند و او نیز فقط برای خوشایند هواداران این تیم میلیارد میلیارد هزینه می کند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها